اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

مسئولان در ترک حرف‌های نسنجیده و توهین‌آمیز پیش‌قدم شوند/ مردم از مسئولان الگو می‌گیرند

مسئولان در ترک حرف‌های نسنجیده و توهین‌آمیز پیش‌قدم شوند/ مردم از مسئولان الگو می‌گیرند
خسروی با بیان این‌که بی‌حرمتی و توهین در هر سطحی غیرقابل قبول است، گفت: مسئولان باید در ترک حرف‌های نسنجیده، نامربوط و توهین‌آمیز پیش‌قدم شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: شعاردادن برخی افراد علیه یکی از مسئولان کشور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از چند جهت قابل بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: نکته اول این‌که اگر کسی انتقادی نسبت به مسئولان دارد باید آن را به نحو درست انجام دهد و برعکس اگر کسی انتقادی را ببیند و سکوت اختیار کند به تعبیر امام صادق(ع) یک نوع خیانت محسوب می‌شود.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نباید دچار افراط و تفریط شویم، گفت: همان‌طور که قوه قضائیه اعلام کرده موضوع در حال رسیدگی است و باید پیگیری قضایی انجام و سوءتفاهمات برطرف شود.

,

خسروی افزود: در فتنه‌هایی که در سال‌های ۷۸-۸۸-۹۸ پشت سر گذاشتیم شعارهایی علیه ارزش‌ها و نیروهای ارزشی و مسئولان ارزشی از طرف برخی نیروها داده و معلوم می‌شد که اصل قضیه جای دیگری است و باید روشن شود که آیا امثال این اتفاقات برنامه‌ریزی شده بوده یا خیر.

,

وی با بیان این‌که اگر بخواهیم این اتفاقات و حوادث تکرار نشود، اظهار کرد: باید به وعده‌هایی که می‌دهیم عمل کنیم و به فکر حل مشکلات مردم باشیم.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی اوقات مشکلات انباشته می‌شود؛ اگر ما کسانی را نهی می‌کنیم از برخی از حرف‌ها و رفتارهای افراطی، خود مسئولان باید پیش‌قدم باشند و ترک حرف‌های نسنجیده، نامربوط و توهین‌آمیز کنند.

,

خسروی افزود: توهین‌ها از سوی برخی مسئولان به دفعات مکرر به منتقدان دلسوز انجام شده است که نباید این موضوعات در جامعه اسلامی تکرار شود.

,

وی اظهار کرد: حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند اگر در جامعه‌ای دانشمندان و مسئولان به وظیفه خود درست عمل کنند، همه درست عمل می‌کنند و اگر در کار مسئولان فساد ایجاد شود، در جامعه مفسده پیش می‌آید.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روایت امام علی(ع)  که می‌فرمایند "مردم اصلاح نمی‌شوند مگر والیان اصلاح شوند" گفت: اگر مسئولان سالم باشند مردم نیز این پیروی را خواهند داشت.

,

خسروی تأکید کرد: مسئولان باید دارای سلامت اقتصادی، گفتار و کردار سالم باشند تا مردم که از مسئولان الگو می‌گیرند دارای سلامت باشند.

,

وی اظهار کرد: بی‌حرمتی و توهین در هر سطحی غیرقابل قبول است و باید قوه قضاییه به عنوان مدعی‌العموم ورود پیدا کند و جلوی هرگونه توهین را در جامعه بگیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه