اخبار داغ

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی:

توهین قبیح‌ترین عمل در جامعه اسلامی است

توهین قبیح‌ترین عمل در جامعه اسلامی است
حجت‌الاسلام ذاکر گفت: توهین قبیح‌ترین عمل در جامعه اسلامی است و در دین مبین اسلام و در اخلاق کارگزاری هیچ کس حق توهین به دیگری را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، با توجه به نزدیک بودن پایان دولت دوازدهم لیستی از ۵۴ اهانت حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، به مردم منتقدان و حتی برخی مسئولین و نهادهای نظام دسته‌بندی شده است که ضروری است مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مهمترین نهاد نظارتی ورود جدی به این ماجرا داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

حجت الاسلام والمسلمین سید سلمان ذاکر درگفت وگو با اروم نیوز، اظهار داشت: هیچ کس حق توهین ندارد و حتی این فرد از مسوولان و مقامات باشد.

,

وی ادامه داد: باید این اعمال قبیح با نظارت مسوولان مربوطه افول کند و رفتار و اخلاق اسلامی و اخلاق باکری‌ها و مقام معظم رهبری درجامعه  نهادینه شود.

,

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر فعل حال هم شاهد بدرفتاری یا بددهنی در جامعه هستیم ناتوانی ما در اجرای فرمایشات و رفتار رهبری درجامعه و رفتارهای روزمره ماست.

,

حجت‌الاسلام ذاکر بیان کرد: باید با نظارت مسوولان شاهد افول توهین در جامعه باشیم و وحدت برای حمایت از خون شهداء، حمایت از دین مبین اسلام، حمایت از نظام هدف اساسی ما باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه