اخبار داغ

کشف کرونای جهش‌یافته در آلمان/ افزایش محدودیت‌های تردد

کشف کرونای جهش‌یافته در آلمان/ افزایش محدودیت‌های تردد
ویروس کرونا به شکلی بی‌سابقه در آلمان رو به گسترش است. دولت فدرال و ایالت‌ها به محدودیت‌های بیشتری می‌اندیشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از"تیتریک"؛ بر اساس اعلام یورونیوز؛ محدودیت های جدید شامل بسته شدن مرزهای مشترک جمهوری چک و اتریش با آلمان می شود. شهروندان و ساکنان آلمان، رانندگان کامیون، کارکنان حمل و نقل و خدمات بهداشتی و... برای ورود به آلمان باید ازمایش کرونایشان منفی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, یورونیوز, .,

"هورست سیهوفر" وزیر کشور آلمان به روزنامه Bild am sonntag گفت که این اقدامات باعث تاخیر در ورود به کشور می شود.

, Bild am sonntag , .,

پلیس آلمان نیز گفت: محدودیت های عبور و مرور از بین نخواهد رفت.

, .,

این اقدام موجب عصبانیت کارگران مرزی که خارج از آلمان زندگی می کنند و در آلمان شاغل هستند شده است. "زوزانا وینترووا" رئیس اتحادیه مسافران گفت: مسافران گفته اند ما در آلمان زندگی نمی کنیم و شهروند آلمان نیستیم ما در آلمان برای انها کار می کنیم و مالیات می پردازیم، بسته شدن مرزها به این معنی است که به ۳۰ سال گذشته بازگشتیم.

, .,

"آنگلا مرکل" صدر اعظم آلمان می گوید: میزان ابتلا به ویروس کرونا طی هفته های گذشته در این کشور به طور مداوم کاهش یافته ولی این محدودیت های مرزی به دلیل نگرانی مقامات بهداشتی از کرونای جهش یافته در آفریقای جنوبی و انگلیس است که ابتلا به این ویروس در آلمان نیز ثبت شده است.

, . ,

مرکل و ۱۶ فرماندار شهرهای آلمان روز چهارشنبه توافق کرده اند که بیشتر محدودیت ها تا ۷ مارس تمدید شود، مدارس و آرایشگاه ها می توانند زودتر باز شوند.

, .,

در اوج کرونا قبل از کریسمس در آلمان از ۲۰۰ نفر نزدیک به ۵۷ نفر مبتلا به ویروس کرونا  بودند، ولی امروز با این محدودیت ها و بازگشایی مجدد فروشگاه های کوچک و موزه ها و دیگر مشاغل انتظار می رود از هر ۱۰۰ هزار نفر ۳۵ مورد ابتلا به کرونا داشته باشند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه