اخبار داغ

نقش‌آفرینیِ صد هنرمند البرزی در یک سریال طنز+تصاویر

نقش‌آفرینیِ صد هنرمند البرزی در یک سریال طنز+تصاویر
ساخت سریال ۲۶ قسمتی در قالب طنز برای اولین بار در طول افتتاح رسمی سیمای مرکز البرز در حال شکل‌گیری و تولید است و با توجه به زمان محدود ساخت و پخش سریال که در تابستان ۱۴۰۰ تعیین گردیده قرار است تدوین و صداگذاری کار همزمان با تولید انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک؛ مراسم افتتاحیه سریال تلویزیونی "غیرقابل قبول" به تهیه کنندگی و کارگردانی "محمد رضا عمادین" و نویسندگی "یاسر عرفانی جم" با حضور جمعی از مسئولین، هنرمندان و عوامل این سریال در مجتمع فرهنگی تجاری الهیه واقع در گرمدره استان البرز برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, .,

ساخت سریال ۲۶ قسمتی در قالب طنز برای اولین بار در طول افتتاح رسمی سیمای مرکز البرز در حال شکل گیری و تولید است و با توجه به زمان محدود ساخت و پخش سریال که در تابستان ۱۴۰۰ تعیین گردیده قرار است تدوین و صداگذاری کار همزمان با تولید انجام شود.

, .,

خلاصه داستان سریال از این قرار است: بک سرهنگ بازنشسته اداره راهنمایی و رانندگی به همراه همسرش در یک خانه قدیمی حیاط دار سکونت دارند. آنها برای تامین شهریه دانشگاه و دیگر هزینه های دخترشان که در شهرستان تحصیل می کند تصمیم به اجاره دادن اتاق های داخل حیاط می گیرند. عباس آقا رفیق بنگاهی سرهنگ اتاق ها را در دفتر، ثبت و شروع به بازاریابی آن می کند. چهار جوان (دانشجوی سینما/ شاگرد کارواش/ دلال ماشین/ قبر کن) طی اتفاقاتی در بنگاه حاضر و برگه قرارداد را امضاء می کنند. در نهایت نوبت به امضای سرهنگ می رسد، او با طمانینه برگه قولنامه را امضاء می کند و.....

,

موضوع محوری فیلمنامه سبک نحوه همزیستی در زندگی اسلامی اقوام ایرانی (الگوی مصرف/ نهاد خانواده/ روابط همسایگی/ اشتغال و کارآفرینی) با توجه به روابط و حقوق اجتماعی فرهنگی افراد در جامعه از موضوعات اصلی پرداخته شده در نگارش فیلمنامه است.

,

با تصمیم تهیه کننده و کارگردان این سریال قرار است بیش از صد نفر از هنرمندان و هنرجویان بومی استان البرز به عنوان بازیگر و عوامل پشت دوربین در کنار بازیگران شناخته شده و بنام سینما و تلویزیون به هنرنمایی و اجرای نقش ها بپردازند. امید است تا این عزیزان بواسطه شرایط ایجاد شده به آنچه مستحق آن هستند رسیده و به زودی شاهد هنرنمایی آنان در عرصه سینما و تلویزیون باشیم.

,

تهیه کننده و کارگردان این سریال جناب "محمدرضا عمادین" هستند که تاکنون ده ها فیلم و سریال توسط ایشان تولید و از شبکه های سیما و رسانه پخش گردیده است. نویسنده سریال نیز "یاسر عرفانی جم" از جوانان مستعد و تحصیل کرده البرزی هستند.

,

تمامی لوکیشن‌های سریال در کرج فیلم برداری می شود و این سریال پس از ساخت و تدوین از شبکه تلویزیونی البرز، آی فیلم، نمایش و نسیم پخش می شود.

,

در پایان این مراسم نیز هنرمندان حاضر چون؛ بهزاد رحیم خانی، مینا نوروزی، رامین راستاد، سیروس همتی، مجید شهریاری، مهدی امینی خواه، سولماز حصاری، سیاوش قاسمی، مبین رستگار، یاسمین پی داوودی، رضا شریف، مریم روزبهانی و... همگی با بریدن کیک رسما آغاز افتتاحیه و تولید را اعلام نمودند.

, .,

این سریال تلویزیونی در آغاز ماه رجب رسما کار خود را آغاز کرد و تابستان سال 1400 روی آنتن صدا و سیما می رود.

,

در زیر عکس های مربوط به افتتاحیه این سریال را می بینید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه