اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛

پایان بهمن ماه، آخرین فرصت بیمه محصولات زراعی

پایان بهمن ماه، آخرین فرصت بیمه محصولات زراعی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا آخر بهمن ماه کشاورزان و باغداران فرصت دارند که به دفاتر خدمات بیمه ای مراجعه و در برابر حوادث و مخاطرات جوی از جمله سرما زدگی محصولات خود را بیمه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص بیمه کشاورزان استان اظهار کرد: تا آخر بهمن ماه کشاورزان و باغداران فرصت دارند که به دفاتر خدمات بیمه ای مراجعه و در برابر حوادث و مخاطرات جوی از جمله سرما زدگی محصولات خود را بیمه کنند که مطمئنا این موضوع برای ما و کشاورزان مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: حدود 51 درصد زراعت استان بیمه شده و 26 درصد باغات استان نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند، در واقع ضرورت دارد تا باغداران و کشاورزان محصولات، باغات و مزارع خودشان را در برابر حوادث و مخاطرات جوی بیمه کنند، این فرصت تا آخر بهمن ماه تمدید شده و آخرین فرصتی است که برای این افراد درنظر گرفته شده است که توصیه می‌شود این مهم را انجام دهند.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در سال زارعی گذشته صندوق بیمه کشاورزی برای غرامت به کشاورزان حدود 45 میلیارد تومان پرداخت کرده است، بنابراین کشاورزان محترم برای اینکه مطمئن باشند که در برابر مخاطرات ضرری نمی‌بینند حتما به دفاتر بیمه مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه