اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

رئیس جمهوری که مدعی حقوقدانی است باید به قانون عمل کند / قانونمداری به شعار نیست

رئیس جمهوری که مدعی حقوقدانی است باید به قانون عمل کند / قانونمداری به شعار نیست
جلال زاده با بیان اینکه برخی حرکت‌های رییس جمهور و دولت بر مدار قانون نیست، گفت: رییس جمهوری که مدعی حقوقدانی است و در حوزه‌های مختلف فعالیت داشته،باید بر مدار قانون عمل کند و قانونمداری به شعار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید جلال زاده در  گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: قانون اساسی شرح وظایف همه دستگاه‌ها و قوای سه گانه و حطیه اختیارات را کامل مشخص کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,  ,

وی ادامه داد: متاسفانه برخی اوقات بعضی از سران به مسائل خارج از وظایف خود ورود می کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: روسای دولت‌ها به دلیل اختیاراتی که دارند، فکر می کنند که همه در کشور باید از آنها اطلاعت کنند و این امری درست نیست.

,

جلال زاده گفت:حکم و احکام اکر به کام دولت‌ها نباشد بعضا شاهد تحریم نماینده‌ها هستیم و باید دقت شود مردم دوست دارند، مسئولان متحدانه رفتار کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه قانونمنداری به شعار و گفتن نیست و باید در عمل ثابت شود، تصریح کرد: در طرح اقدام راهبردی هسته ای که تصویب شد، رئیس جمهوری اعلام کرد که موافق این مصوبه نیست و این تشویش اذهان عمومی است.

,

نماینده‌ مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس در راس امور است، افزود: این حرکت ها پسندیده نیست و روحانی باید با قوا تعامل داشته و خویشتن دار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه