اخبار داغ

نارضایتی مردم از افت کیفیت و سرعت اینترنت در شهرستان فارسان

نارضایتی مردم از افت کیفیت و سرعت اینترنت در شهرستان فارسان
سرعت‌پایین اینترنت یکی از معضلات کاربران در شهرستان فارسان است آن‌طور که شهروندان عنوان کرده‌اند این مشکل در انجام امور دورکاری و حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس مجازی اختلال ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، سرعت اینترنت در نقاط مختلف شهرستان فارسان به یکی از معضلات شهروندان تبدیل‌شده است. کارمندان برای انجام دورکاری و خانواده‌ها برای حضور فرزندانشان در کلاس‌های آنلاین نیاز هرروزه به اینترنت دارند اما سرعت‌پایین اینترنت در انجام کارها و امور آنان اختلال ایجاد کرده است. 
 
 احمدی یکی از شهروندان فارسی از سرعت‌پایین اینترنت می‌گوید: شغل من با استفاده از اینترنت گره‌خورده است ولی بعضی ساعات روز آن‌قدر سرعت اینترنت پایین است که نه‌تنها قدرت باز کردن یک فایل صوتی و عکس هم ندارد بلکه برخی سایت‌ها نیز به سختی باز می‌شود.  
 
او ادامه می دهد: چندین بار برای شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین که برگزار می‌‌شد ثبت‌نام کردم اما سرعت اینترنت آن‌قدر پایین است که مدام صدا و تصویر مربی قطع و وصل می‌شود.
 
مشکلات را به‌صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد
 

هومان محمودی مدیرکل شرکت مخابرات استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: طی بازدیدی که از شهرستان فارسان داشتیم، پیگیر مشکلات در بحث ارتباطات موبایل بودیم و این مشکلات را به‌صورت ویژه پیگیری می کنیم.
 
وی افزود: از سمت همراه اول به‌محض این کنه تجهیزات ارسال شود تجهیزات را برای شهرستان می آوریم و با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می گیرد جهت راه‌اندازی این تجهیزات اقدامات لازم را انجام می دهیم.

محمودی تصریح کرد: چنانچه در شهرهای دیگر پوشش دهی موبایل مشکل داشته باشد حتماً به‌صورت ویژه دنبال می‌کنیم تا این مشکلات به‌زودی مرتفع شوند البته به‌شرط اینکه این تجهیزات همراه اول بزودیارسال شود تا دیگر شهرها را هم بتوانیم تا پایان سال تجهیز کنیم.
 
وی اظهار داشت: امیدواریم با این تجهیزات دیگر مشکل 4 جی و 3 جی نداشته باشیم در بعضی از روستاها برنامه داریم که این پوشش دهی کامل شود و دیگر برنامه‌ها نیاز به جلسه دارد که با حضور مدیرکل فناوری اطلاعات در این جلسات به نتیجه مطلوب می رسیم.
 
محمودی خاطرنشان کرد: در بحث فیبر نوری به‌عنوان یک بحث مهم و زیر ساختی نیاز است که در بعضی جاها از شهر این زیرساخت تکمیل شود و این کار به‌سرعت انجام می گیرد و بحث نقاط کور جاده نیز کارشناسی شده وامیدواریم  با همکاری شرکت همراه اول به‌زودی این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, مشکلات را به‌صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد
 
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه