اخبار داغ

مسوول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی:

۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال است/ جهادی‌ها در خط مقدم مقابله با کرونا هستند

۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال است/ جهادی‌ها در خط مقدم مقابله با کرونا هستند
ایل بیگی گفت: ۴۲ هزار گروه جهادی در قالب شوراهای جهادی با هدف خدمات رسانی به مردم با اولویت طرح شهید سلیمانی فعال هستند و در میدان مبارزه با کرونا و کمرنگ کردن آسیب‌های وارده به مردم نیز نقش بسزایی ایفا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، علی ایل بیگی مسوول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی در مجمع جهادگران خوی بیان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت گروه‌های جهادی با تحقق شعار «کار جهادی؛ عامل پیروزی‌ها» در کنار مردم به ایفای نقش پرداخته‌اند و در هر برهه‌ای از زمان که دچار بحرانی شده‌ایم نقش این گروه‌های جهادی نمایان شده و این‌ها به طور قطع اثر گذار خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی ادامه داد: سازماندهی، ارتقا آموزش و فراهم کردن بستر ارتباط گروه‌های جهادی با یکدیگر و ایجاد گفتمان شعار “خدمت رسانی در جهت تحقق عدالت فراگیر” از اهدافی است که به دنبال آن هستیم.

,

مسوول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی، با اشاره به تقسیم بندی و فعالیت گروه های جهادی گفت: گروههای جهادی در سطح کشور به هشت گروه تقسیم بندی شده‌اند.

,

ایل بیگی اضافه کرد: استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، همدان و آذربایجان شرقی در یک گروه قرار دارند و به زودی همایشی با برگزیدگان گروه‌های جهادی برگزار و در آن نقشه راه فعالیت این گروه‌ها در سطح استان ترسیم خواهد شد.

,

به گزارش اروم نیوز، مجمع جهادگران شهرستان خوی با حضور نمایندگان بیش از ۳۰۰ گروه جهادی با هدف انتخاب شورای جهادگران شهرستان در سالن سینما ایثار برگزار شد و در انتهای این برنامه از گروه‌های جهادی فعال در عرصه‌های سازندگی نیز تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه