اخبار داغ

رییس شورای شهر بوشهر:

تحقق آرامش در شهرداری بوشهر و حرکت چرخ‌های مدیریت شهری محقق شد

تحقق آرامش در شهرداری بوشهر و حرکت چرخ‌های مدیریت شهری محقق شد
موافقت با انتخاب پیمانکار جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب، فعال‌سازی کمیسیون‌های تخصصی شورا و آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۰پروژه در دهه مبارک فجر از جمله دستاوردهای دیگر شورا و شهرداری بوشهر در ۱۰۰ روز اخیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، نشست شورای شهر بوشهر روز گذشته در ساختمان شهرداری بوشهر در راستای بررسی مشکلات حوزه شهری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

داریوش پوربهی رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: باید در توسعه و عمران و آبادی این شهر سند راهبردی بیست ساله و برنامه پنج ساله شهرداری مد نظر قرار گیرد و همه اساس و هدف حرکت مدیریت شهری بر اساس این برنامه‌ها باشد تا تغییرهای جدی در بندر بوشهر رقم بخورد.

,

وی افزود: هدف شورا و شهرداری خدمت به مردم است و باید از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهر استفاده شود.

,

پوربهی بیان کرد: شورای شهر بوشهر دست دوستی به سوی همه مسئولان دراز کرده و هر کس برای توسعه شهر کمک کند همراه و قدردان او خواهیم بود. در ۱۰۰ روز اخیر آرامش، نظم در شهرداری بوشهر و حرکت چرخ‌های مدیریت شهری محقق شده‌است.

,

رئیس شورای شهر بوشهر اضافه کرد: موافقت با تمدید قرارداد نیروهای شرکتی و سازمان حمل و نقل بار و مسافر که ۵ ماه حقوق نگرفته بودند از جمله اقدام‌های خوب شورای شهر بوشهر در ۱۰۰ روز اخیر است.

,

, ,

پوربهی اظهار کرد: نظم و سامان دهی پرداخت حقوق کارکنان، موافقت با لایحه درآمدی سال ۱۴۰۰ شهرداری، خرید کتاب از نویسندگان بوشهری، تیم داری شاهین شهرداری، خط کشی معابر شهر بعد از ۲ سال، اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه چرخ و فلک در مدت سه ماه از دیگر دستاوردهای شورای بوشهر در این مدت است.

,

وی افزود: موافقت با انتخاب پیمانکار جمع آوری سگ‌های بی صاحب، فعال سازی کمیسیون‌های تخصصی شورا و آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۰پروژه در دهه مبارک فجر از جمله دستاوردهای دیگر شورا و شهرداری بوشهر در ۱۰۰ روز اخیر است. هنوز تا رسیدن بوشهر به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد که در مدیریت شهری باید با تلاش بیشتر توسعه، عمران و آبادانی شهر بیش از گذشته محقق شود.

,

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر اینکه این بندر با پیشنه درخشان بیش از این سزاوار توجه و پیشرفت است اظهار داشت: اندیشیدن، خردورزی، کادر سازی و پرورش نیروهای نخبه باید در دستور کار مدیریت شهری باشد. دهمین بلدیه در کشور در بندر بوشهر تشکیل شد و اکنون ۱۰۰ سال از تاسیس شهرداری در بوشهر می‌گذرد که پیشنهاد دارم یک جشن باشکوه به این مناسبت (صد سالگی) برای شهرداری بندر بوشهر گرفته شود.

,

قدردانی از خانواده بزرگ شهرداری

, قدردانی از خانواده بزرگ شهرداری,

عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر گفت: از زحمات شهردار و خانواده بزرگ شهرداری که شاهد تلاشهای شبانه روزی قدردانی می کنیم مجموعه شهرداری به ویژه برخی واحدها در طول شبانه روز فعال هستند و در حال نگهداشت شهر هستند که از همه آنها سپاسگذاریم و انشالله با تلاش‌های بیش از بیش کارکنان زحمتکش شاهد خدمات بهتر به شهر باشیم.

,

, ,

 امیدواریم شاهد تغییرات جدی در شهر باشیم

,  امیدواریم شاهد تغییرات جدی در شهر باشیم,

حیدر رفاهی عضو شورای شهر بوشهر گفت: قدردان مجموعه زحمکتش شهرداری به ویژه در حوزه اجرایی و خدمات شهری هستیم. امیدواریم با تلاشهای جناب شهردارو کارکنان خدوم شهرداری شاهد تحولات جدی در شهر باشیم و مردم این تغییرات لمس کنند و شاهد شهری آباد و با نشاط باشیم.

,

رضایت مندی خوبی از مدیریت شهری ایجاد شده

, رضایت مندی خوبی از مدیریت شهری ایجاد شده,

مهردارد آسایش نایب رئیس شورای شهر بوشهر گفت: اعتماد از شورا و شهرداری از نگاه مردم به ویژه در حوزه عمرانی از دست رفته بود که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفت از حوزه حراست، معاونت ها به ویژه معاونت مالی و انتصاباتی که به درست انجام گرفت و خروجی این انتصابات شناسایی دقیق نیازها بود و چشم انداز ۵ ساله بسیار خوبی که تدوین شده می تواند چراغ حرکت شورا و شهردار آینده باشد.

,

وی بیان کرد: همه اینها در زمان صد روز صورت گرفته و تلاش های کردیم که اعتماد از دست رفته برگردانیم و همکنون شاهدیم رضایت مندی خوبی از مجموعه مدیریت شهری ایجاد شده است.

,

آسایش با قدردانی از تلاش های شبانه روزی شهردارو کارکنان شهرداری، خاطرنشان کرد: اعضای شورا همراه آنها هستیم و همه ما تلاش می کنیم توجه بیشتری به مسایل رفاهی و پرسنلی داشته باشیم.

,

, ,

پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی تسریع شود

, پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی تسریع شود,

رباب عبیدی رییس کمیسیون فرهنگی شورا گفت: به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی شهروندان از ما مطالباتی دارند که عمده آنها در حوزه عمرانی و خدمات شهری است. شهروندان گلایه مند هستند. پیشرفت فیزیکی در تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی نمی بینیم و روند پروژه کند است که باید به پیمانکار تاکید بیشتری شود و پروژه با سرعت بیشتری انجام شود.

,

عبیدی با اشاره به توجه به وضعیت پروژه جاده سلامت، افزود: با توجه به عدم پرداخت تعهدات شهرداری درخواست دارم جناب شهردار این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و تا پایان سال شاهد افتتاح این پروژه باشیم و شاهد افزایش تعهدات نباشیم

,

امیدوارم شاهد اقدامات خوب در شهر باشیم
طاهره شمشیری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا گفت: باعث افتخار است از بدنه شهرداری به جایگاه مردمی شورا رسیدم. انشالله با همیاری که صورت می گیرد تا پایان دوره شورا شاهد اقدامات خوبی در شهر باشیم و شاهد رضایت مندی مردم باشیم.

, امیدوارم شاهد اقدامات خوب در شهر باشیم,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه