اخبار داغ

یادداشت؛

مدیر که پاسخگو نیست؛ استاندار پاسخگو باشد

مدیر که پاسخگو نیست؛ استاندار پاسخگو باشد
تعداد قراردادهای منعقده شرکت شهرکهای صنعتی گلستان با سرمایه‌گذاران در ۶ ماهه اول امسال ۴۸ قراداد بوده است که موجب شده گلستان در رتبه ۲۸ کشوری قرار بگیرد. حال که مدیر این شرکت پاسخگو نیست افکار عمومی در انتظار پاسخگویی استاندار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما مصطفی رضایی نوشت: اعلام عملکرد ضعیف سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی باعث شد تا مروری کوتاه بر وضعیت این شرکت در گلستان نیز داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

با همه فعالیت‌هایی که در راستای توسعه‌ای بودن این شرکت در گلستان انجام شده، عملکرد ضعیف آن با مدیریت خلیل زاده که در یکسال گذشته مورد توجه بسیاری قرار گرفته و از پشتوانه استاندار نیز برخوردار است، قطعا از عوامل تاثیرگذار کشوری خواهد بود.

,

تعداد واحدهای بهره‌بردار در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۴ واحد بوده در مقایسه با سایر استانها در رتبه ۲۸ کشوری می باشد که در مقایسه با ۶ ماهه اول سال ۹۸ که در رتبه ۲۴ کشوری بوده ۴ پله سقوط داشته است.

,

تعداد نفرات شاغل در واحدهای صنعتی ۹۹ نفر بوده که در رتبه ۲۵ کشوری قرار میگیرد، این شاخص در مدت مشابه سال گذشته ۱۳۳ نفر و رتبه ۲۲ کشوری بوده که سقوط ۳ پله ای را نشان میدهد.

,

تعداد واحدهای در حال ساخت وساز ۳۸۰ فقره در ۶ ماهه اول سال۹۹ میباشد که رتبه ۲۸ کشوری را نشان میدهد.

,

تعداد قراردادهای منعقده با سرمایه گذاران در ۶ ماهه اول سال۹۹ تعداد ۴۸ قراداد میباشد که رتبه ۲۸ کشوری را نشان میدهد، این شاخص از اهمیت خاصی در معاونت برنامه ریزی برخوردار است که معاونت مربوطه اقای شریفی از متوسط کشوری نیز پایین تر هستند.

,

مساحت واگذاری نیز در ۶ ماهه اول سال ۹۹ ، ۲۵ هکتار بوده که رتبه گلستان را در ۲۵ کشوری قرار داده است.

,

با این شاخص های اصلی می توان درک کرد اولا مدیریت عامل شرکت اقای خلیل زاده توانایی جذب سرمایه گذار را نداشته ثانیا معاونت های مربوطه توانایی هدایت این شاخص ها را ندارند پس قطعا شاهد افول گلستان در کشور خواهیم بود.

,

آقای استاندار شما پاسخگو باشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه