اخبار داغ

واکنش‌های مجازی به اظهارات پزشکیان در برنامه جهان‌آرا؛

مغالطه و سفسطه؛ تخصص اصلی پزشکیان است

مغالطه و سفسطه؛ تخصص اصلی پزشکیان است
اظهارات پزشکیان در برنامه جهان آرا با واکنش منفی و البته طنز کاربران فضای مجازی همراه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم دو روز پیش در برنامه جهان آرا شبکه افق حضور یافت و سخنانی را مطرح کرد. هرچند پزشکیان طبق عادت خود از موضع منتقد به مسائل سیاسی و اجرایی کشور نگاه و صحبت میکرد اما در بسیاری از موضوعات و سوالات طرح شده در برنامه مواضع دو پهلو و متناقض از خود بروز داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

او در بحث شفافیت معتقد بود طرح فعلی مجلس برای شفافیت آرا ناصحیح است و باید شفافیت در مواردی همچون بحث دارایی‌های برای عموم مردم و مسئولین عملیاتی شود در حالی که برای این طرح نیز تنها به اینکه من چندبار در جلسات گفته‌ام اما عملی نشده اکتفا کرد.

,

پزشکیان در برابر سوال مجری که پرسید شما با این طرح برای شروع شفافیت‌ها موافق شوید تا قدم اول شفافیت برداشته شود نیز مخالف بود، او همچنین در برابر گفته مجری که اظهار داشت اگر طبق فرمایش حضرت علی بخواهیم جلو برویم نباید همه مسائل به جز اسرار امنیتی و نظامی‌از مردم پوشیده باشد، سکوت کرد.

,

نماینده مردم تبریز در موضوع برجام نیز سخنان متناقضی مطرح کرد. او میگفت کارشناس نیست اما برجام را یکی از عالی ترین توافقات میدانست و از طرفی معتقد بود برجام اصلا اجرایی نشده است!

,

او همچنین در بخش‌هایی از سخنانش مدعی بود که خود و دیگران در مدیریت کشور توانایی ندارند اما وقتی نوبت به سوال در خصوص کاندیداتوری در انتخابات سال ۱۴۰۰ رسید گفت، احتمالا کاندیدا شوم!

,

سخنان نماینده تبریز با واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی همراه بود. هنوز چند ساعت از پایان گفت‌وگو نگذشته بود که موجی از توئیت‌ها و پست‌های اینستاگرامی‌در بازنشر تناقضات پزشکیان در فضای مجازی منتشر شد. این توئیت‌ها گاها با کنایه و طنز کاربران همراه بود. در ادامه چند نمونه از تویئت‌های فعالین فضای مجازی درباره اظهارات پزشکیان را میخوانید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه