اخبار داغ

رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام؛

وزش باد با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت ایوان را درنوردید

وزش باد با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت ایوان را درنوردید
رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: وزش باد شدید به سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت (۳۵ متر بر ثانیه) شهرستان ایوان را در نوردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، "مجتبی میهن پرست "،رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام؛گفت : همچنین میزان وزش باد در شهر ایلام نیز ۷۵ کیلومتر بر ساعت ( ۲۰ متر بر ثانیه ) ثبت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: وزش باد تا عصر امروز ادامه دارد اما از امشب به تدریج از سرعت آن کاسته می شود و سپس از اواسط فردا باز هم در ساعاتی از روز وزش باد سرعت می گیرد.

,

رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام در خصوص سامانه بارشی هم توضیح داد: فعالیت ریزشی این سامانه از عصر امروز و امشب به سمت مناطق شرق و جنوب شرق می رود.

,

میهن پرست اضافه کرد: بارش ها بیشتر به صورت باران و در مناطق مستعد با تگرگ همراه است که البته در ارتفاعات بارش برف پراکنده رخ خواهد داد.

,

وی در مورد دمای هوا نیز یادآور شد: دمای هوا نسبت به روزهای گذشته بین ۱۰ تا ۱۲ درجه کاهش می یابد و در طی روزهای پنجشنه و جمعه دمای هوا به منفی چهار درجه زیر صفر خواهد رسید.

,

میهن پرست ادامه داد: باتوجه به وزش باد در منطقه احتمال شکل گیری گرد و غبار و نفوذ آن به نوار مرزی استان برای روز پنجشنبه وجود دارد هرچند تاکنون توده گرد و غبار شکل نگرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه