اخبار داغ

با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو صورت گرفت؛

بهره‌برداری از طرح برق‌رسانی به ۶ روستای صعب العبور خراسان شمالی

بهره‌برداری از طرح برق‌رسانی به ۶ روستای صعب العبور خراسان شمالی
پروژه برق رسانی به ۶ روستای صعب العبور و بدون برق استان در هفته ٤١ آیین پویش #هر_هفته_الف_ب_ ایران با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر نیرو ، به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، رضا اردکانیان، وزیر نیرو پیش از ظهر امروز در جلسه‌ ویدیو کنفرانسی به پروژه‌های انجام شده صنعت آب و برق در پویش #هر_هفته_الف_ب_ ایران اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۲۷ پروژه تا پایان سال ۹۸ با سرمایه گذاری ۳۵ هزار میلیارد تومان به مدار بهره برداری رسید.

وزیر نیرو ادامه داد: با احتساب تعداد پروژه های به بهره برداری رسیده، تاکنون ۴۶۴ پروژه بزرگ از ابتدای این پویش در مهر ۹۸ با سرمایه گذاری یک صد هزار میلیارد تومان، به بهره مرحله اجرا رسیده است.
علیرضا صبوری کیوانلو، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی نیز که برای سومین بار در سال جاری، میزبان قطار توسعه و آبادانی بوده است، بیان کرد: در حال حاضر تامین برق ۶ روستای صعب العبور و فاقد برق استان با اعتباری بالغ بر  سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

این مقام مسئول گفت: بر این اساس، تامین برق دو روستای «گنجدان» و «گُمبروِی» در شهرستان اسفراین، تامین برق روستاهای «کربلایی حسینعلی» و «مشاع ابوذر» شهرستان جاجرم، برق رسانی به روستای «مشاع شهید رمضانی» شهرستان گرمه و تامین برق روستای «قسطی شاپور» در شهرستان مانه و سملقان صورت گرفت.

وی ادامه داد:  این پروژه ها با احداث هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط، سه کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب پنج دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت مجموع ۱۲۵ کیلوولت آمپر انجام شد.

گفتنی است پویش  #هر_هفته_الف_ب_ایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه