اخبار داغ

اعلام آمادگی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان برای کمک به مناطق زلزله زده شهر سی سخت

اعلام آمادگی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان برای کمک به مناطق زلزله زده شهر سی سخت
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از اعلام آمادگی این سپاه برای کمک به آسیب‌دیدگان زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجتبی فدا در گفت وگو با خبرنگار صاحب نیوز با اعلام آمادگی کامل سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برای کمک رسانی به زلزله زدگان استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان سی سخت، اظهار کرد: براساس اعلام ستاد مدیریت بحران، زلزله در شهرستان سمیرم خسارت جانی نداشته و مصدومیت ها جزئی است و  دیوار برخی از منازل و ساختمان ها در منطقه پادنای سمیرم ترک برداشته، اما شهرستان سی سخت دچار خسارت هایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه پس از برآورد خسارت اولیه، در صورت نیاز گروه های جهادی به این استان اعزام می شوند، تصریح کرد: سپاه استان اصفهان آماده ارائه هرگونه امداد و کمک رسانی به زلزله زدگان در صورت اعلام نیاز و با هماهنگی استان همجوار است.

,

به گزارش صاحب نیوز؛ زمین لرزه‌‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، مرز استان‌های اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد، حوالی سی‌سخت را لرزاند.

,

بر اساس بررسی به عمل آمده این زلزله در منطقه سی‌سخت کهکیلویه و بویراحمد اتفاق افتاده است و مرز بین پادنای علیا با ۲۶ روستا و پادنا با ۱۸۹ روستا استو

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه