اخبار داغ

فرماندار سیروان:

طرح شهید سلیمانی تا ریشه کنی کامل کرونا استمرار یابد

طرح شهید سلیمانی تا ریشه کنی کامل کرونا استمرار یابد
فرماندار سیروان گفت: یکی از اهداف این طرح بیماریابی در سطح روستاها و خانواده ها است، در شهرستان سیروان این طرح به صورت کامل اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "جواد رحیمی مقدم"، فرماندار سیروان در گفتگو با ایلام بیدار با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان گفت: پیرو اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که طرح بسیار بسیار مهمی در زمینه مدیریت بیماری کرونا است و یکی از اهداف این طرح بیماریابی در سطح روستاها و خانواده ها می باشد، در شهرستان سیروان نیز خوشبختانه این طرح به صورت کامل در کل شهرستان اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح توسط ستاد کرونا بر ما ایراد گرفته شد که میزان بیماریابی پایین بوده که در این راستا میزان فعالیت عوامل طرح بیشتر شده و خوشبختانه باعث شد که میزان بیماریابی بیشتر و در مراحل بعدی تحت نظارت و قرنطینه شده و اطرافیان و همسایگان نیز مورد تست قرار می‌گیرند.

,

فرماندار سیروان افزود: با نظارت بیشتر و کاهش ارتباطات می توان این بیماری را در درون خانواده‌ کنترل کرده و قبل از این که در سطح جامعه شیوع بیشتری پیدا کند در مراحل بعدی این بیماران در صورت نیاز با اولویت بیشتری بستری شده مورد مداوا و تحت حمایت و رصد کامل عزیزان سپاه، هلال احمر و شبکه بهداشت قرار می گیرند.

,

رحیمی مقدم ادامه داد: چنانچه این خانواده‌ها به خاطر بیماری کرونا خصوصا خانواده هایی که از لحاظ معیشتی تحت فشار باشند یا نیاز به مساعدت وجود داشته باشند، مورد حمایت قرار می گیرند.

,

وی تأکید کرد: طرح شهید سلیمانی یک اتفاق خوب و مبارکی در مبارزه با کرونا است که این موضوع در درون خانواده در حال مدیریت است و اگر خدایی ناکرده ویروس به جامعه سرایت می کرد قطعاً مدیریت آن سخت‌تر می‌شد.

,

فرماندار سیروان عنوان کرد: از مردم عزیز عاجزانه خواهش می‌کنیم که با عوامل طرح همکاری کنند، موارد بهداشتی را رعایت و بیماری را جدی بگیرند، خصوصاً نوع جدید ویروس که جوانان را نیز درگیر می‌کند و با شدت و قدرت بیشتری نسبت به نوع قبل خود شیوع پیدا کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه