اخبار داغ

تماس های عجیب، سکوت وزارت ورزش؛

مهندسی عجیب برای یک نامزد خاص در مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری/ رفاقت و مکافات در پیست انتخابات!

مهندسی عجیب برای یک نامزد خاص در مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری/ رفاقت و مکافات در پیست انتخابات!
در آستانه انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اخباری درباره مهندسی این انتخابات به گوش می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرانجام پس از یک سال و اندی بلاتکلیفی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و حضور ۳ سرپرست در این فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت انتخابات این فدراسیون را برگزار کند تا رییس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان روز شنبه 16 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
,
 
,
در همین راستا فهرست نهایی نامزد های تایید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد که به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:
,
 
,
1-جواد برات
,
2-عزیزه تراز
,
3-محمد فراهانی (انصراف خود را اعلام کرد)
,
4-ندا مطلبی
,
5-مازیار ناظمی
,
6-مهران همتیان
,
 
,
در آستانه برگزاری انتخابات این فدراسیون، اما برخی از اخبار حکایت از تحرکات پشت پرده به نفع یک کاندیدای خاص دارد. تحرکاتی که در آن ردپای برخی از مدیران وزارت ورزش و جوانان مشهود است. 
,
 
,
برای انتخابات پیش رو ۵ نامزد از فیلتر صلاحیت گذشته اند و اکنون باید اعضای مجمع با توجه به برنامه ها و سابقه مدیریتی و اجرایی به بهترین گزینه رای اعتماد بدهند تا بهترین فرد برای ریاست این فدراسیون انتخاب شود.
,
 
,
در این وانفسا یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون، با استفاده از ظرفیت نهادها و نمایندگان مردم به هیات ها و مدیران ورزش فشار می آورد که از وی حمایت کنند! 
,
 
,
این نامزد که هیچ سابقه ای نه در مدیریت و نه در ورزش دارد، از یاری برخی ها، بهره مند است و با پشتوانه حمایت آنها قصد دارد تا معادلات را بر هم زده و انتخابات را مهندسی کند.
,
 
,
در حالیکه باید اصل بی طرفی و رعایت قانون برای برگزاری یک انتخابات سالم و بی شائبه و فرصت برابر برای همه نامزدها وجود داشته باشد، این نامزد آشکارا از همه ظرفیت ها برای جلب نظر و تحت فشار گذاشتن روسای هیات ها استفاده پس کند.
,
 
,
جالب سکوت وزارت ورزش در قبال این تحرکات است و هیچ واکنشی به این اتفاقات نداشته و مشخص نیست که در قبال این رفتارها چرا ساکت مانده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه