اخبار داغ

کارشناس عراقی:

نیروهای ناتو، همان نیروهای آمریکایی هستند/این بازی جدید واشنگتن است

نیروهای ناتو، همان نیروهای آمریکایی هستند/این بازی جدید واشنگتن است
یک تحلیلگر مسائل سیاسی عراق تأکید کرد که نیروهای ناتو، تحت فرماندهی آمریکا قرار دارند و حضور آنان به معنای تداوم اشغالگری آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «عباس العرداوی» تحلیلگر مسائل سیاسی عراق نسبت به تصمیم ناتو برای افزایش نیروهای خود در این کشور به شدت انتقاد کرد.

العرداوی به پایگاه خبری «المعلومه» گفت که نیروهای ناتو، نوع دیگری از نیروهای آمریکایی و اشغال عراق توسط آنان است.

وی تصریح کرد، پس از اینکه در عراق، نیروهای مقاومت عرصه را بر آمریکا تنگ کردند و پارلمان نیز مصوبه [اخراج نظامیان خارجی] را تصویب کرد، واشنگتن تصمیم گرفت از در دیگری وارد این کشور شود.

این تحلیلگر با اشاره به تلاش آمریکا برای تضمین حضور خود در عراق، خاطر نشان کرد، آمریکا زمانی که نیروهای خود را در عراق کاهش داد، تعداد نیروهای ناتو افزایش پیدا کرد.

العرداوی بر این باور است که نیروهای ناتو، «همان نیروهای آمریکایی هستند و این، بازی جدید آمریکاست... نیروهای ناتو تحت فرماندهی آمریکا قرار دارند».

وی با بیان اینکه نباید در قبال این مسئله سکوت کرد، از پارلمان عراق خواست که فریب بازی ناتو را نخورد و به دولت نیز اعمال فشار کند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به تازگی گفت که این سازمان به دنبال افزایش نیروهای خود در عراق از ۵۰۰ نفر به چهار هزار نفر است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه