اخبار داغ

در جلسه ستاد مدیریت بحران سپاه شهرستان دنا عنوان شد؛

کدام گروه‌های مناطق زلزله‌زده در اولویت ساخت خانه هستند

کدام گروه‌های مناطق زلزله‌زده در اولویت ساخت خانه هستند
فرمانده سپاه فتح از برگزاری نشست و جلسه ستاد بحران در شهر زلزله زده سی سخت خبر داد و گفت: روند ساخت و ساز منازل مسکونی و احصا مشکلات در حوزه باغات نیز در آینده به طور منسجم و در هماهنگی با همه ادارات و نهادها عملیاتی خواهدشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول جمعیت امام رضایی های و مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در شهر زلزله زده سی سخت به منظور کمک رسانی حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نادری مسئول قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان گفت: از شب وقوع زلزله گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مسجد ولی عصر(عج) مستقر شد و عملیات اجرایی و کمک رسانی به مردم با تامین ۱۰۰تخته چادر، ۵۰۰تخته پتو و وسایل گرمایشی، آب معدنی، خشکبار، نان و غذای گرم را برای مردم زلزله زده آماده کردیم و که بیش از پنج هزار بسته آماده توزیع است.

,

وی افزود: در ادامه نیز شاهد تامین سایر نیازمندی های مردم به خصوص تامین وسایل گرمایشی به خصوص هیتر برقی برای شهروندان هستیم که بتوانیم این مهم را هرچه سریعتر اجرایی کنیم.

,

در ادامه نیز سردار خرم دل در خصوص آخرین تلاش های سپاه فتح در خصوص کمک رسانی به مردم شهرستان دنا گفت: تشکر می کنیم از ستاد اجرایی فرمان امام که پای کار آمدند و تلاش های خوبی در این حوزه داشتند قدردانی می کنم.

,

وی افزود:جلساتی با نهادهای مختلف شهرستان و استان در خصوص روند خدمات رسانی و ساماندهی وضعیت موجود و ارائه برنامه منسجم برای آینده یعنی بعد از گذر از اسکان اولیه و بهبهود وضعیت موجود صورت خواهد گرفت.

,

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: روند ساخت و ساز منازل مسکونی و احصا مشکلات در حوزه باغات نیز در آینده به طور منسجم و در هماهنگی با همه ادارات و نهادها عملیاتی خواهدشد.

,
یاسر صابری مسئول جمعیت امام رضایی ها در این نشست گفت: اولویت رسیدگی در فاز اول باخانواده های زلزله زده که سرپرست خانواده آن ها در زندان است، سادات و خانواده هایی که در آن زنان سرپرست خانواده هستند. 
,
 
,
این مسئول در پایان گفت: در فاز دوم ساخت و ساز را در برنامه داریم و تهیه لوازم مورد نیاز که پس از برآورد و ارزیابی اقدام خواهد شد.
,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه