اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

کوچکترین فاصله یا کم‌کاری در رابطه با سخنان رهبری پذیرفته نیست/ مسئولان باید در مسئله برجام هماهنگ و یکصدا باشند

کوچکترین فاصله یا کم‌کاری در رابطه با سخنان رهبری پذیرفته نیست/ مسئولان باید در مسئله برجام هماهنگ و یکصدا باشند
نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: وقت آن رسیده است همه ما در کنار هم و پشت سر ولایت باشیم و کوچکترین فاصله‌ای یا کوچک‌ترین کم‌کاری در رابطه با آنچه رهبری فرموده‌اند از کسی پذیرفته نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان آیین عبادی-سیای نمازجمعه این هفته در سراسر استان کرمان برگزار شد؛ در ادامه مشروح خطبه ها را می خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه کرمان:کوچکترین فاصله یا کم کاری در رابطه با سخنان رهبری پذیرفته نیست 

, امام جمعه کرمان:کوچکترین فاصله یا کم کاری در رابطه با سخنان رهبری پذیرفته نیست , امام جمعه کرمان:کوچکترین فاصله یا کم کاری در رابطه با سخنان رهبری پذیرفته نیست ,

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت  حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر گفت: جا دارد از پدارن که همواره برای تحکیم خانواده تلاش می کنند، تشکر کرد.

,

وی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که به عنوان یک شیعه، رفتار و سیره ی حضرت علی (ع) را در زندگی خود عملیاتی کنیم.

,

 حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه در سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برجام گفتنی ها گفته شد، تاکید کرد: منتظر عمل جبهه مقابل هستیم و نه وعده های تو خالی و حجت بر هر فردی که در این کشور مسئولیتی در این خصوص دارد تمام شده است.

,

نماینده ولی فقیه در کرمان توضیح داد: امروز روز وحدت، همدلی، همراهی و مقاومت در محور ولایت فقیه است و  دستورات، منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های مختلف بخصوص در سیاست خارجی کاملا روشن و واضح است.

,

وی با بیان این که گاهی حرف‌هایی از بعضی از مسئولان که توقع نمی‌رود گفته می‌شود که می‌تواند به اتحاد و انسجام دینی و ملی ما خدشه وارد کند، عنوان کرد: وقت آن رسیده است همه ما در کنار هم و پشت سر ولایت باشیم و کوچکترین فاصله‌ای یا کوچک‌ترین کم‌کاری در رابطه با آنچه رهبری فرموده‌اند از کسی پذیرفته نیست.

,

 حجت الاسلام علیدادی در پایان گفت: باید با استقامت در خط رهبری که خط اصیل اسلام و اهل بیت است همه ما با وحدت و همدلی از خطراتی که کشور را تهدید می‌کند یکی پس از دیگری عبور کنیم.

,

امام جمعه عنبر آباد: مساله ادب باید در بین خانواده ها و جامعه نهادینه شود

, امام جمعه عنبر آباد: مساله ادب باید در بین خانواده ها و جامعه نهادینه شود, امام جمعه عنبر آباد: مساله ادب باید در بین خانواده ها و جامعه نهادینه شود,

حجت الاسلام و المسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: همه ما باید از خداوند بخواهیم به ما توفیق بدهد که به تقوای الهی برسیم.

,

حجت الاسلام سالاری در ادامه با استناد به آیات سوره حجرات بیان کرد: انسان مسلمان باید در همه مناسبات و رفتارهای خود، پیرو آموزه های دینی باشد؛ در غیر اینصورت در ساختار جامعه اسلامی حرج و مرج بوجود می آید.

,

وی با تاکید بر لزوم رعایت ادب در مقابل پدر و مادر اظهار داشت: مساله ادب باید در بین خانواده ها و جامعه نهادینه شود و همه به این مهم ملزم باشند و با وجود عقاید مختلف، باید به بزرگان احترام گذاشت.

,

حجت الاسلام سالاری با تبریک پیشاپیش ولادت امام جواد(ع) و امام علی (ع) و گرامیداشت ایام البیض ماه رجب گفت: ما باید رفتار و کردار خود را با سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام تنظیم کنیم چرا که ما نیازمند پیروی از دستورات و مبانی دینی هستیم و در این راه، همه ما اعم از مردم و مسولین باید از اشرافی گری پرهیز کنیم.

,

خطیب جمعه عنبرآباد با اشاره به طرح دو فوریتی اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی برای صیانت از تعهدات ایران در برجام گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا تا بحال هیچ اقدامی برای مساله برجام نکرده است و چنانچه دولت آمریکا به تعهدات خود عمل نکند، دولت ایران موظف است اقدام لازم را بعمل آورد و مسولان موظفند طبق فرموده مقام معظم رهبری در این رابطه عمل کنند.

,

امام جمعه رفسنجان: هر کجا انقلابی عمل کردیم ضعف ها جبران شد

, امام جمعه رفسنجان: هر کجا انقلابی عمل کردیم ضعف ها جبران شد, امام جمعه رفسنجان: هر کجا انقلابی عمل کردیم ضعف ها جبران شد,

حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ۲۹ بهمن ۵۶ یادآور قیام مردم تبریز در راستای حمایت از امام راحل بود و سه ویژگی شجاعت، غیریت و تدین این مردم باعث شد در طول این چهل سال وظیفه انقلابی خودشان که دفاع از ازرش های انقلابی است به خوبی انجام دهند.

,

وی افزود : در طول عمر چهل ساله انقلاب ساختارهای مهم کشور به وجود آمده است و هیچ کس نمی تواند دستاورد ها و پیشرفت هایی که در سایه انقلاب اسلامی برای ایران به وجود آمده منکر شود.

,

حسینی خاطر نشان کرد: طبق فرمایش رهبر انقلاب در رابطه با معیشت مردم و گرانی ها کم کاری کرده ایم و ضعف داریم که باید جبران شود دلیلش هم این است که ما انقلابی رفتار نکرده ایم، هر کجا انقلابی و جهادی و با روحیه بسیجی به خودمان تکیه کردیم ضعف ها جبران شد.

,

خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: مهلت مذاکره در خصوص برجام تمام شده باید با عمل درست شود اگر آمریکایی ها به خود بیایند و همه تحریم های علیه مردم مظلوم ایران را بردارند ما هم راستی آزمایی می کنیم و به عهد و میثاق های خودمان عمل می کنیم در غیر اینصورت هیچ حرفی برای مذاکره نخواهیم داشت.

,

وی تصریح کرد : از آنجایی که امسال به خاطر محدودیت های کرونایی مراسم اعتکاف برگزار نمی شود معنایش این نیست که در خانه هایمان دعا نخوانیم حضرت آقا توصیه کردند امسال نماز جعفر طیار و اعمال ماه رجب را در منازل برگزار کنیم.

,

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ با حضور پر شور در انتخابات امنیت، اقتصاد کشور را تامین کنیم و با انتخاب فردی حزب الهی و علاقمند به کار، معضل معیشت مردم حل می شود.

,

امام جمعه فاریاب: مسئولان باید در مسئله برجام هماهنگ و یکصدا باشند

, امام جمعه فاریاب: مسئولان باید در مسئله برجام هماهنگ و یکصدا باشند, امام جمعه فاریاب: مسئولان باید در مسئله برجام هماهنگ و یکصدا باشند,

نماز جمعه این هفته شهرستان فاریاب توسط حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه اقامه شد، وی در ابتدا به مسائل روز جهان اسلام اشاره و بیان کرد: موضوع برجام یک مسئله بسیار سخت و پیچیده برای بایدن است چرا که اگر بخواهد همین روال را ادامه دهد چیزی عایدشان نخواهد شد و انتظارات آنان را بر آورده نخواهد کرد و اگر بخواهد ادامه ندهد باز مشکلات خاص خودشان را دارند چرا که جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبه مجلس که در آذرماه سال جاری صورت گرفت مبنی بر کاهش تعهدات برجامی در ۵ اسفندماه از حضور بازرسان انرژی اتمی ممانعت بعمل خواهد آورد.

,

وی در ادامه تصریح کرد :در این مسئله تاکید میکنیم که همه مسئولین باید هماهنگ و یکصدا باشند.

,

حجت الاسلام رفیعی در مورد مصاحبه وزیر اطلاعات مبنی بر احتمال ساخت بمب هسته ای مطرح کرد: این نظر شخصی این وزیر است و در موضوع ساخت بمب هسته ای مبنا فتوای صریح مقام معظم رهبری بر حرام بودن آن است و کشور ما کشوری شیعی است که با انسان کشی به شدت مخالف است.

,

وی اظهار کرد: ایران اسلامی توان دفاعی بسیار بالایی دارد که در رزمایشات اخیر این پیام را به دشمنان داد و هم ملت عزیزمان که هر کدام یک بسیجی و آماده دفاع از کشور هستند.

,

خطیب نماز جمعه فاریاب در پایان به موضوع یمن اشاره کرد و گفت: چون آمریکا، غرب و اروپا می‌دانند که باید منطقه غرب آسیا را ترک بگویند برای حفظ سعودی ها تلاش میکنند وهمین است که جوبایدن به دنبال مختومه کردن پرونده یمن است، اما باز هم اشتباه راهبردی می کنند بدانند هم یمن قوی تر از گذشته است و هم با قربانی کردن بن سلمان (صدام عربستان) اختلافات درونی سعودی ها بیشتر و به نابودی آنان منجر خواهد شد.

,

امام جمعه فهرج: مسئولان با الگوپذیری از رفتار علوی عمل کنند

, امام جمعه فهرج: مسئولان با الگوپذیری از رفتار علوی عمل کنند, امام جمعه فهرج: مسئولان با الگوپذیری از رفتار علوی عمل کنند,

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به در پیش رو بودن ولادت با سعادت امام محمد تقی(ع) و حضرت علی علیه السلام به الگوپذیری از رفتار علوی تاکید و بیان کرد: همه مسئولان باید بدانند ما به اسم شیعه امیرالمومنین(ع) در ایران گام برمیداریم و نباید با آبروی علی(ع) و شیعه بازی کنند.

,

وی افزود: کسی که بخواهد خوی کاخ نشینی داشته باشد به امیرالمومنین(ع) و خون شهدا خیانت می کند.

,

خطیب جمعه فهرج همچنین به عدم برگزاری مراسم اعتکاف بدلیل شیوع ویروس کرونا و نامه نگاری برخی افراد به بیت رهبری پیرامون محرومیت از این عمل بافضیلت اشاره و اظهار کرد: حضرت آقا در پاسخ به این افراد مرقوم فرمودند که در این ۳ روز نماز حضرت جعفر طیار را بخوانند.

,

آقاملایی در ادامه با ابراز خرسندی از سفر هفته قبل استاندار به شهرستان فهرج گفت: در این سفر پروژه های بسیار خوبی افتتاح شد و ما نیز مشکلات منطقه بویژه کم آبی، ارتباطات، مجتمع فرهنگی، بیمارستان و … را انتقال دادیم که استاندار محترم در راستای مرتفع شدن مشکلات قول مساعد دادند.

,

وی با اشاره به نگرانی جوبایدن رییس جمهور آمریکا نسبت به مسئله یمن بیان کرد: شکست آل سعود بزرگترین نوکر آمریکا از فقیرترین کشور منطقه خسارت سنگینی برای استکبار جهانی بدنبال دارد؛ لذا قبل از نابودی عربستان جوبایدن اقدامی پیش دستانه می خواهد انجام بدهد.

,

امام جمعه فهرج در پایان با قدردانی از رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ سبزجامگان سپاه در رزمایش پیامبراعظم تصریح کرد: این رزمایش پیامدهای مختلفی برای گروهک های وابسته به غرب، کشورهای تنش زا و آمریکای جنایتکار به دنبال داشت تا بدانند دوران شیطنت تمام شده است.

,

امام جمعه بردسیر:رفع چالش های کشور در مدیریت جهادی و پرهیز از کم کاری مسئولان است

, امام جمعه بردسیر:رفع چالش های کشور در مدیریت جهادی و پرهیز از کم کاری مسئولان است, امام جمعه بردسیر:رفع چالش های کشور در مدیریت جهادی و پرهیز از کم کاری مسئولان است,

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن تبریک ولادت امام جواد علیه السلام گفت: ماه رجب سراسر خیر و برکت است و ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام در این ماه از بزرگترین این برکات است.

,

وی افزود: بسیاری از فضائل امیرالمومنین (ع) بیان و شناخته نشده است و امروز وظیفه شیعه پیروی توام با علم و عمل از امام علی (ع) است و فقط علاقه و محبت تنها کافی نیست و همه ما از مردم و مسئولین در تمام زمینه های خانوادگی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید در عمل به ایشان اقتدا کنیم.

,

خطیب جمعه بردسیر ضمن تبیین بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی با مردم آذربایجان تصریح کرد: تعطیلی ها نباید موجب تعطیلی مناجات و دعا شود و اعمال ام داوود و نماز جعفر طیار را در خانه انجام بدهیم و فراموش نکنیم.

,

وی افزود: در بحث برجام طبق بیانات مقام معظم رهبری، ما حرف زیاد شنیدیم اگر در بحث برجام ما اقدام عملی دیدیم ما هم عمل می کنیم و گرنه ما هم به برجام برنمی گردیم.

,

امام جمعه بردسیر بیان کرد: دشمنان در کمین هستند تا مردم را از بزرگترین ظرفیت و فرصت نظام که همان انتخابات پرشور است منصرف، دلسرد و نا امید کنند در حالیکه انتخابات پرشور و البته انتخاب فرد جوان و کارآمد و انقلابی و اصلح، که علاج دردهای کشور است.

,

وی افزود: رفع چالش های کشور در مدیریت جهادی و پرهیز از کم کاری مسئولان و مدیران و اهتمام آنها در برطرف کردن مشکلات مردم و همچنین پای کار بودن مردم و مسئولین است.
حجت الاسلام کرمانی در پایان ضمن اشاره به رزمایش نیروی زمینی سپاه در غرب کشور گفت: امنیت و اقتدار ما در برگزاری این رزمایش ها به نمایش گذاشته می شود و دشمن با دیدن این رزمایش ها دیگر به راحتی نمی تواند بگوید هنوز گزینه ی نظامی روی میز است.

,
,

امام جمعه آسمینون:علاج درد های مزمن کشور در پرشور برگزار شدن انتخابات و انتخاب فردی صالح است

, امام جمعه آسمینون:علاج درد های مزمن کشور در پرشور برگزار شدن انتخابات و انتخاب فردی صالح است, امام جمعه آسمینون:علاج درد های مزمن کشور در پرشور برگزار شدن انتخابات و انتخاب فردی صالح است,

حجت الاسلام و المسلمین حمزه رضوانی امام جمعه موقت بخش آسمینون منوجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: باید قبول کنیم که در بخش‌هایی دچار عقب ماندگی شده ایم ما هم کتمان نمی‌کنیم.

,

وی افزود: باید چشم را باز کنیم و ببینیم که آزمون و خطا جایز نیست مومن آدم زرنگی است و از فرصت ها بهترین بهره را می برد نه اینکه با لبخند دشمن فریب بخورد و منتظر دستور یک ارباب بنشیند اربابی که از پشت خنجر زن باشد چه عقل سلیم این مذاکره را قبول می‌کند و به آن تن می‌دهد.

,

خطیب نماز جمعه موقت آسمینون منوجان خاطر نشان کرد: ما حرف خوب زیاد شنیدیم لبخند زیادی دیدیم اما در عمل چیزی ندیده ایم ما عمل طرف مقابل را می بینیم بعد عمل خواهیم کرد چرا که دشمن از پشت خنجر می زند نمونه آن دستور مستقیم رئیس جمهور وقت آمریکا که حاج قاسم عزیزمان را در بغداد از پشت زدند.

,

حجت الاسلام حمزه رضوانی تاکید کرد:علاج درد های مزمن در پرشور برگزار شدن انتخابات و انتخاب فردی صالح و کارآمد است در انتخاب دقت کنید کسی را انتخاب کنید که علاقه مند به کار باشد البته که هرچه را که انتخاب کردیم نتیجه آن را خواهیم دید.

,

وی مطرح کرد: با مردم بازی نکنید درک سیاسی مردم خیلی بالا است می خواهید به مردم فشار بیاورید که از انقلاب فاصله بگیرند البته این خواب را به گور خواهید برد این نظام به برکت خون انسان های پاک همچون حاج قاسم زنده نگه داشته شده است.

,

امام جمعه کوهبنان:یکی از برکات انقلاب اسلامی استقرار حکومت مردمی و الهی است 

, امام جمعه کوهبنان:یکی از برکات انقلاب اسلامی استقرار حکومت مردمی و الهی است , امام جمعه کوهبنان:یکی از برکات انقلاب اسلامی استقرار حکومت مردمی و الهی است ,

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حاج شیخ مرتضی جعفری برگزار شد؛ وی پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند و در برابر آنان تواضع کنند چون بواسطه همین مردم به جایی رسیده اند.

,

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: تواضع در راه رفتن، معاشرت، مدیریت و تواضع در خدمت به خلق خدا به انسان عزت و آبرو می بخشد و انسان را عزیز می کند.

,

وی با استناد به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری در سالروز قیام مردم تبریز گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی استقرار حکومت مردمی و الهی است در حالی که در رژیم شاه کشور به صورت فردی اداره می شد.

,

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در ایران اسلامی مسئولان با رای و نظر مردم انتخاب می شوند البته دشمنان در صدد دلسرد کردن‌مردم هستند تا در انتخابات سال آینده شرکت نکنند در حالی که علاج مزمن دردهای کشور حضور گسترده مردم در انتخابات است.

,

وی یادآور شد: مردم باید با حضور گسترده در انتخاب فرد اصلح اقدام کنند و انقلاب و نظام را با حضور خودشان بیمه کنند .

,

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: در رابطه با برجام حرف ها و قول های زیادی شنیدیم که عملی نشده لذا حرف، قول و وعده دشمنان را نمی پذیریم اما اگر تحریم ها برداشته شود ما به برجام بر می گردیم.

,

امام جمعه رابر:رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه غافلگیری جدیدی برای دشمنان بود

, امام جمعه رابر:رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه غافلگیری جدیدی برای دشمنان بود, امام جمعه رابر:رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه غافلگیری جدیدی برای دشمنان بود,

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک فرارسیدن  ۱۳رجب ولادت با سعادت امیر المومنین علیه السلام و روز پدر گفت: دومین سالی که از مراسم پرفیض و روحبخش اعتکاف محروم هستیم از این رو با توجه به شرایط پیش آمده، رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با ارسال نامه‌ای از رهبر انقلاب درخواست کرد برای کسانی که قصد شرکت در مراسم معنوی اعتکاف را داشتند و اکنون از این فیض محروم مانده‌اند توصیه‌ای داشته باشند.

,

وی ادامه داد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به این نامه و برای استفاده از فرصت ایام‌البیض ماه رجب به تمام مشتاقان مراسم معنوی اعتکاف امسال توصیه کردند که «کسانی که از عمل با فضیلت اعتکاف محروم مانده‌اند، بهتر است در هر یک از این سه روز نماز حضرت جعفر طیار علیه السلام بخوانند».

,

خطیب جمعه رابر با اشاره به اجرای رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: در ادامه سلسله رزمایش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ از پنج شنبه تا شنبه درمنطقه جنوب غربی کشور برگزار شد.

,

وی با بیان ویژگی های رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران پس از اثبات توانمندی موشکی و پهبادی روی زمین نیزغافلگیری جدیدی را رونمایی کرده است، به معنای دیگر دشمن پس از شلیک های موشکی و پهبادی باید در انتظار غافلگیری نوید شبانه در جنگ زمینی از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.

,

امام جمعه کهنوج:سهل‌انگاریها و کوتاهیهایی بعضی از مسئولان در هر بخشی به انقلاب ربطی ندارد

, امام جمعه کهنوج:سهل‌انگاریها و کوتاهیهایی بعضی از مسئولان در هر بخشی به انقلاب ربطی ندارد, امام جمعه کهنوج:سهل‌انگاریها و کوتاهیهایی بعضی از مسئولان در هر بخشی به انقلاب ربطی ندارد,

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نماینده ولی فقیه در شهرستان کهنوج در آیین نماز جمعه این هفته کهنوج پس از توصیه همگان به تقوای الهی گفت: هرگاه مشکلاتی درسطح جامعه وجود داشته باشد، دشمن سعی میکند اینها را به پای انقلاب بگذارد؛ سهل‌انگاریها و کوتاهیهایی بعضی از مسئولان در هر بخشی به انقلاب ربطی ندارد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه دغدغه رهبر جامعه اقتصاد خانواده ها است، افزود: اقتصاد خانواده‌ها به علت رکود تورمی در چند سال اخیر به شدت تحت فشار بوده و اکنون نیز کرونا بر مشکلات افزوده و دشواری‌های جدی معیشتی برای گروههای زیادی از مردم به‌وجود آورده است که باید در این زمینه اقدامی جدی انجام داد.

,

خطیب جمعه کهنوج خاطر نشان کرد: ما باید در سه مقطع امنیت، اقتصاد و فرهنگ خودمان را تقویت کنیم.

,

امام جمعه شهرستان کهنوج خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام می دانند اگر اتحاد اسلامی به طور کامل برقرار شود جای آنها در منطقه نیست بعضی کشورهای مسلمان با دشمن دست دوستی دراز کرده اند و به مسلمانان خیانت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه