اخبار داغ

آیت‌الله دری نجف آبادی:

نباید به برجام امید بست/ در انتخابات افراد شایسته و دلسوز انتخاب شوند

نباید به برجام امید بست/ در انتخابات افراد شایسته و دلسوز انتخاب شوند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح که مقام معظم رهبری فرمودند بسیار باید مورد توجه باشد و این ایده آل است. ان‌شاءالله افراد شایسته، لایق و دلسوز پا به میدان انتخابات گذاشته و با تبلیغات درست انتخاب شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک ولادت امام جواد الائمه(ع) و امیرالمومنین(ع) در این ماه، گفت: زندگی ائمه اطهار(ع) دانشگاه و مکتبی برای ماست و علیرغم تلاش دشمنان برای نابودی راه اهل بیت(ع)، میراث گران سنگ این بزرگواران برای ما مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,
وی با بیان اینکه ما رجب ماه قرآن و نهج البلاغه است، افزود: باید قدر این ماه با عظمت را دانست. البته اعتکاف امسال هم مانند سال گذشته به دلیل کرونا برگزار نمی شود اما اعمال ام داود را سعی کنیم انجام دهیم تا از برکات این ماه بهره مند شویم. همچنین نماز جعفر طیار را هم می توان در این ماه خواند.
,

دری نجف آبادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار تلویزیونی با مردم تبریز، گفت: به حق آذربایجان به عنوان بخشی از ایران اسلامی پایگاهی برای اسلام، انقلاب و اهل بیت(ع) است و دشمنان کور خوانده اند که بخواهند با وسوسه های شیطانی راهی برای نفوذ یا جدا کردن پاره تن کشور ما انجام دهند. باید این خواب ها را به گور ببرند.

,

امام جمعه اراک با اشاره به نکاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره انتخابات فرمودند، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح که ایشان فرمودند بسیار باید مورد توجه باشد و این ایده آل است. ان‌شاءالله افراد شایسته، لایق و دلسوز پا به میدان انتخابات گذاشته و با تبلیغات درست انتخاب شوند.

,

وی اضافه کرد: امروزه چند مشکل در کشور وجود دارد که رئیس جمهور بعدی باید آن ها را اولویت کاری خود قرار دهد؛ یکی کروناست که اگر تغییر شکل دهد خطرناک تر است و باید نسبت به آن خیلی مراقبت شود؛ همچنین باید برای تامین واکسن این بیماری تلاش شود. مشکل اقتصادی نیز بسیار جدی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه یکی دیگر از مسائل روز کشور، مسئله برجام است، گفت: نباید به این توافق خیلی امید ببندیم. همچنین باید توسعه صادرات، اشتغال سالم و مولد و نظارت خرمندانه بر بازار را جدی گرفت.

,

وی با بیان اینکه باید نظارت ها به صورتی باشد که به کالاهایی که ارز دولتی اختصاص داده می شود، با قیمت مصوب به دست مردم برسد، گفت: نباید فقط شعار بدهیم و از آن طرف یک عده دلال و فرصت طلب و دزد و خائن حق مردم را ضایع کنند.

,

آیت الله دری نجف آبادی در پایان از رزمایش نیروی زمینی سپاه در منطقه خوزستان تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه