اخبار داغ

رئیس دستگاه قضا:

مدیریت جهادی می‌تواند گره مشکلات را باز کند/ در عرصه عدالت ناامید و خسته نمی‌شویم

مدیریت جهادی می‌تواند گره مشکلات را باز کند/ در عرصه عدالت ناامید و خسته نمی‌شویم
آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با توصیه به مسئولان برای حل مشکلات و رفع موانع تولید، به دنبال امیدآفرینی در کشور است، گفت: در عرصه عدالت ناامید و خسته نخواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس آیت الله رئیسی در بازدید از کارخانه قند یاسوج گفت: کارخانه قند در مرکز استان یک‌ واحد ارزشمند و تولیدی است که باید همت‌ها بر رفع موانع تولیدی در این واحد تولیدی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ریاست قوه قضاییه با بیان اینکه این کارخانه می تواند سبب اشتغال زایی فراوان شود، گفت: رهبری معظم انقلاب در سال های گذشته فرمودند فقر فساد و تبعیض را ریشه کن کرد زیرا زیبنده نظام اسلامی نیست، پس رفع تبعیض و فساد از برنامه ها قوه قضایی است و در راس آن اجرای عدالت است.

,

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب به اجرای عدالت تاکید شده است، اظهار داشت: پرچم امام راحل در ابتدا عدالت‌گری بوده است. هر شخص به نام حاکمیت در نظام اسلامی خدمت می کند باید با تلاش خود سعی در تحقق عدالت داشته باشد و درصدد دور کردن مفاسد و تبعیض ها باشد.

,

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه رفع تبعیض ها سبب امیدواری و مشارکت مردم می‌شود، گفت: اعلام کمک مومنانه توسط رهبر انقلاب سبب ترویج روحیه همدلی و مواسات شد.

,

وی با بیان سازمان اداری باید کارآمدتر شود، گفت: با افزایش کارآمدی‌ها مردم امیدوار می شوند و دشمن دچار یاس می‌شود. از طرفی امروز دشمنان از اقتدار دفاعی ناامید شدند.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با توصیه به مسئولان برای حل مشکلات و رفع موانع تولید، به دنبال امیدآفرینی در کشور است، گفت: در عرصه عدالت ناامید و خسته نخواهیم شد.

,
,
,

با مدیریت جهادی می توان گره از مشکلات مردم باز کرد

, با مدیریت جهادی می توان گره از مشکلات مردم باز کرد, با مدیریت جهادی می توان گره از مشکلات مردم باز کرد,

وی در نشست شورای نخبگان و اقشار نیز گفت: این ظرفیتی که در استان وجود دارد به برکت علما و نخبگان و کارنامه قریب به ۲ هزار شهید است که این نشان از خودسازی و ظرفیتی است که خداوند به جوان‌های استان داده و این ظرفیت در پرتوی دین و جوانان دینی ایجاد شده است.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه با مدیریت جهادی می توان گره از مشکلات مردم در استان باز کرد بیان کرد: در جایی که آب و خاک مساعد دارد صحبت از بیکاری درست ندیدن نعمت‌های خدا است. نخبگان مسئولیت مضاعفی دارند.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان این استان در سطح کشور حرف برای گفتن دارند، گفت: با تخلفات و مفاسد اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی باید برخورد شود. این آخرین راهکار است و اولین راهکار ایجاد ساز و کاری است که جرم تولید نشود.

,
,
,
,
,

او همچنین با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی و اقتصادی می‌تواند اسیب‌های اجتماعی و اقتصادی را کاهش دهد، افزود: باید کاری کرد که شاهد کاهش ناهنجاری و اسیب‌های اجتماعی باشیم تا تبدیل به جرم نشود  و نخبگان باید تلاش کنند اسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کاهش یابد .

,

آیت الله رئیسی اذعان داشت: آنچه در جامعه از فساد و تبعیض می بینیم محصول دور شدن از عدالت است.

,

رئیس دستگاه قضا گفت: رهبری فرمودند باید فقر فساد و تبعیض ریشه کن شود. این فساد زیبنده نظام اسلامی نیست و مبارزه با این موارد باید سرلوحه قرار گیرد که با ایجاد عدالت می‌شود فساد  را ریشه‌کن کرد.

,

وی با بیان اینکه خارج شدن از اعتدال یعنی تبعیض، گفت: در گام دوم انقلاب به اجرای عدالت اشاره شده و آنچه رهبری در مورد حضرت امام فرمودند اجرای عدالت است. گام‌های خوبی برداشته شده است اما کافی نیست و هر کسی به عنوان حاکمیت در جامعه اسلامی خدمت می‌کند باید برای تحقق عدالت تلاش کند که این کار موجب اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود و مشارکت مردم تضمین می‌شود و موجب امیدواری آنها می‌شود.

,

رئیسی با تأکید بر اینکه آنچه دشمن را ناامید می کند اقتدار در حوزه دفاعی و افزون شدن تولید استف اظهار داشت: کاری که در خصوص واکسن کرونا در کشور انجام شد از یک موشک در بخش نظامی اثرش برای امیدوار کردن مردم کمتر نیست و شاید بیشتر باشد.

,

وی همچنین گفت: مسئولان در حوزه قضاییه موظف به دنبال کردن اهداف قضایی هستند و باید خستگی ناپذیر کار را دنبال کنند تا به نتیجه برسد؛ لذا به نخبگان می‌گویم با یک دنیا امید و امید به رهبری، آینده برای ملت ایران بزرگ و روشن است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه