اخبار داغ

بهترین زمان سفر به ایتالیا، فرانسه و کانادا چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به ایتالیا، فرانسه و کانادا چه زمانی است؟
بهترین زمان سفر به فرانسه در بهار (آوریل تا ژوئن) یا پاییز (سپتامبر تا نوامبر) است که گردشگران کمتری در شهر هستند، قیمت های پایین تر و دمای معتدلی ​​دارند. در ماه های تابستان هوا گرم،خیابان ها شلوغ و قیمت ها افزایش میابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماه های زمستان اغلب خاکستری ، مرطوب و سرد است (اگرچه زمان مناسبی برای بازدید از موزه های پاریس است).

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اگرمیخواهید از خیابان های مملو از گردشگران دوری کنید  و شانس خوبی برای لذت بردن از هوای معتدل را داشته باشید، بهترین زمان برای گشت و گذار در فرانسه معمولاً در ماه می و سپتامبر است.

,

برای مشاهده تور فرانسه ارزان کلیک کنید.

, تور فرانسه,

بهترین زمان سفر به ایتالیا

, بهترین زمان سفر به ایتالیا,

 

,

, ,

بهترین زمان سفر به ایتالیا در بهار (آوریل تا ژوئن) یا پاییز (سپتامبر و اکتبر) است که هوا خوب معتدل ، درجه حرارت متوسط ​​، گردشگران کمتری در شهر هستند و به همین خاطر قیمت ها کمتر هستند.

,

آب و هوا در ماه های تابستان گرم، جمعیت زیاد و قیمت ها افزایش میابد. ماه های زمستان اغلب، مرطوب و سرد است اما در جنوب رم معتدل است.

,

بهترین زمان برای لذت بردن از گشت و گذار در سراسر ایتالیا معمولاً آوریل و می (غیر از هفته عید پاک) و سپتامبر تا اکتبر است. این دوره ها زمانی است که انتظار آب و هوای دلپذیر را دارید و جمعیت زیاد نخواهد بود. در اواخر بهار به طور کلی آب و هوا خشک تر است، در حالی که اگر تا اواسط پاییز صبر کنید ممکن است باران بیشتری ببینید.

,

برای مشاهده تور ایتالیا ارزان کلیک کنید.

, تور ایتالیا,

بهترین زمان سفر به کانادا

, بهترین زمان سفر به کانادا,

 

,

, ,

بهترین زمان سفر به کانادا به مکان بازدید و زمان سفر شما بستگی دارد. به طور مثال بهترین زمان سفر به تورنتو با بهترین زمان سفر به ونکوور متفاوت است.

,

همین امر برای تمام مناطق کانادا از شرق تا غرب صدق میکند! بدترین زمان سفر به کانادا؟ خوب، این امر به کمترین علاقه ی شما به آب و هوای مشخصی بستگی دارد!

,

بنابراین، چه زمانی بهترین زمان سفر به کانادا است؟ بهترین ماه های بازدید در هر دو فصل محبوب بهار وزمستان چه ماه هایی است؟ پاسخ کوتاه این است:

,

بهترین زمان سفر به کانادا در تابستان: جولای یا آگوست.

,

بهترین زمان سفر به کانادا در زمستان: ژانویه یا فوریه.

,

برای اطلاع از شرایط اخذ ویزای کانادا کلیک کنید.

, ویزای کانادا,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه