اخبار داغ

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

نیمی از کابینه بایدن را صهیونیست‌ها تشکیل داده‌اند

نیمی از کابینه بایدن را صهیونیست‌ها تشکیل داده‌اند
ناصر ابوشریف گفت: صهیونیست‌ها در کابینه بایدن به حدی نفوذ دارند که نیمی از اعضای کابینه او را صهیونیست‌ها تشکیل داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، درباره وابستگی شدید بایدن به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در آمریکا هیچ‌کس به قدرت نمی‌رسد مگر اینکه بارژیم صهیونیستی ارتباط خوبی داشته باشد. بایدن سه فرزند دارد که یکی از فرزندانش دختر است و دو فرزند دیگر او پسر. دختر او با یک یهودی ازدواج کرده درصورتی‌که براساس قوانین کاتولیک، یک کاتولیک نمی‌تواند با یهودی ازدواج کند و همچنین فرزندان پسر او هم با دو یهودی ازدواج کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی معتقد است که بیشتر اعضای کابینه بایدن را یهودیان تشکیل داده‌اند و گفت: «کاملا هریس» معاون بایدن هم با یک یهودی ازدواج کرده، وزیر خارجه بایدن، معاون وزیر خارجه آمریکا و مسئول امنیت ملی آمریکا یهودی هستند؛ بنابراین نیمی از دولت بایدن را یهودیان تشکیل می‌دهند و نیمی دیگر را هم کاتولیک‌هایی تشکیل می‌دهند که در اصل طرفدار یهودیان هستند.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها واقعاً در سیاست آمریکا نفوذ بسیار زیادی دارند و آنها ترسیم‌کننده سیاست آمریکا در قبال ایران محسوب می‌شوند.

,

ابوشریف با اشاره به حمایت پروتستان‌های آمریکایی از یهودیان گفت: حمایت پروتستان‌ها از یهودیان به مراتب بیش از کاتولیک‌هاست. پروتستان‌های آمریکا معتقدند حضرت مسیح علیه‌السلام زمانی ظهور می‌کند که مسجد الاقصی به ویرانه تبدیل و معبد سلیمان برروی آن بنا شود. نظر پروستان‌ها بسیار متناقض است. آن‌ها باور دارند که برای ساخت معبد سلیمان برروی ویرانه‌های مسجدالاقصی باید به یهودیان کمک کرد اما بعد از اینکه حضرت مسیح علیه‌السلام ظهور کرد، کفار که از نظر آنها همان یهودیان هستند از بین خواهند رفت.

,

وی با بیان این‌که سیاست‌مداران آمریکایی از صهیونیست‌ها متنفر هستند اما برای کمک به سیاست خارجی آمریکا از آنها حمایت می‌کنند، تأکید کرد: به خاطر همین در برابر یک طرح عظیم و بسیار پیچیده هستیم که به طرح صهیونیستی، کاتولیکی و پروتسانی معروف است و واقعاً این طرح بسیار پیچیده است و بیشترین فشار را برایران وارد می‌کند؛ چون ایران تنها کشوری در دنیا است که در برابر این طرح ایستاده و با صهیونیست‌ها مقابله می‌کند.

,

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران رژیم صهیونیستی را عنصر ناهمگون دانست و گفت: این عنصر نامطلوب مانع ایجاد وحدت در منطقه شده و تا زمانی‌که وجود دارد، امنیت در خاورمیانه وجود نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه