اخبار داغ

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان:

۱۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود

۱۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه در ایام پایانی سال گفت: 15 هزار بسته معیشتی در حال آماده‌سازی بوده و تا قبل از پایان سال در بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی در اسفندماه 120 دست جهازیه نیز آماده شده که تا قبل از پایان سال به دست نیازمندان خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: جهازیه‌ها با مشارکت خیرین و برخی از مردم و همچنین تسهیلاتی که موسسه قرارگاه ارائه می‌دهد، آماده شده و از امروز تا پایان سال توزیع خواهد شد.

,

هادی‌نژاد با بیان اینکه تعداد جهازیه‌ها 120 دست است، افزود: 65 دست به شهر ماهنشان، 25 دست به شهر قیدار، 5 دست به سلطانیه و 5 دست به ایجرود و بقیه نیز به شهر زنجان اختصاص دارد.

,

وی ادامه داد: جهازیه‌ها تا پایان سال به دست نیازمندان خواهد رسید.

,

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: 15 هزار بسته معیشتی در حال آماده‌سازی بوده و تا قبل از پایان سال در بین نیازمندان واقعی توزیع می‌شود.

,

وی اظهار داشت: این بسته‌ها توسط اعضای گروه جهادی توزیع خواهد شد.

,

هادی‌نژاد در خصوص توزیع ماسک و اقلام بهداشتی نیز خاطرنشان کرد: ماسک و اقلام بهداشتی از طریق سایت «هست اینجا» قابل خریداری است ضمن اینکه علاوه بر آن نیز ماسک و اقلام بهداشتی طی چند مرحله به صورت رایگان در مناطق محروم استان توزیع شده که این امر در اسفندماه نیز انجام خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه