اخبار داغ

امام جمعه دماوند:

از خیال سراب برجام بیرون بیائیم

از خیال سراب برجام بیرون بیائیم
امام جمعه دماوند گفت: آمریکا به دنبال بازگشت به برجام نبوده بلکه طرح و حیله‌ای جدید در آستین دارد، بنابراین باید از خیال سراب برجام بیرون بیائیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص مصالح، تصمیم‌گیری‌های کلی و منافع کشور و نظام فصل‌الخطاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی در واکنش به سخنان اخیر بایدن مبنی بر تمایل آمریکا برای بازگشت به برجام و حذف بخشی از تحریم‌ها، عنوان کرد: آمریکا و دیگر کشورهای عضو برجام با گذشت چند سال به هیچ یک از تعهدات خود در قبال جمهوری اسلامی ایران عمل نکردند و برجام عملا فایده و عایدی برای کشور ما به همراه نداشت.

,

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: اکنون نیز آمریکا به دنبال بازگشت دوباره به برجام نیست، بلکه همچون همیشه با مکاری و حیله و فریب به میدان بازی آمده است، اما مردم بصیر ایران اسلامی فریب شعارها و وعده‌های آنان را نمی‌خورند.

,

فتاح با تاکید بر اینکه شعارهای تبلیغاتی آمریکایی‌ها رنگ باخته است، افزود: در شرایطی که آمریکا با چراغ سبز طرح موضوع ورود دوباره به برجام به دنبال فریب ایران است، رسانه‌ها باید با یادآوری دوباره بدعهدی‌های طرف مقابل در جهت آگاهی‌بخشی به مردم حرکت کنند.

,

وی تصریح کرد: رسانه‌ها در چنین شرایطی باید دائما اذهان مردم را متوجه عهدشکنی‌های آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در ماجرای برجام کرده و بر بصیرت و آگاهی عمومی در این باره بیفزایند.

,

امام جمعه دماوند ادامه داد: آمریکا همان آمریکای چند سال پیش است که اینک چهره منجی به خود گرفته و مدعی دوستدار مردم و صلح است، حال آنکه به گواه تاریخ دشمن با حربه‌های مختلفی مانند تحریم و تهدید تنها به فکر منافع خود بوده و هست.

,

فتاح بیان کرد: مردم و دولت باید سخنان رهبری را ملاک عمل قرار داده، فریب بازی و مکر تازه دشمن را نخورده و از خیال سراب برجام بیرون بیائیم.

,

وی اظهار کرد: از سویی باید با حمایت قاطع دولت از مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی، عزم و اراده ملت و کشور ایران در قبال این موضوع به طرف مقابل مخابره شود.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه