اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان:

استان کرمان حائز رتبه برتر آزادسازی محکومین جرائم غیرعمد کشور است

استان کرمان حائز رتبه برتر آزادسازی محکومین جرائم غیرعمد کشور است
امین مهدی‌پور گفت: استان کرمان در زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در سطح کشور حائز رتبه برتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مهدی پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اینکه چهارمین مرحله آزاد سازی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی در روز میلاد حضرت امیر المومنین و روز پدر انجام می شود، گفت: در سه مرحله قبل تعداد ۲۳۲ نفر از مددجویان را توانستیم آزاد کنیم.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان ادامه داد: در مراحل قبل به مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان برای آزاد سازی محکومین جرائم غیر عمد باید جمع آوری می شد که با توجه به راه اندازی کمیته های صلح و سازش توانستیم این مبلغ را به ۹۸ میلیارد تومان برسانیم که این مبلغ از طریق ستاد دیه و آورده مددجو پرداخت شد.

وی بیان کرد: در مراحل آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد از نهادهای مختلفی اعم از دادگستری کل استان، اداره کل زندان های استان، ستاد دیه استان و .. کمک و یاری گرفته ایم و توانستیم تاکنون عنوان رتبه برتر کشوری در زمینه آزادی زندانیان را کسب کنیم.

مهدی پور با بیان اینکه در مرحله چهارم آزاد سازی زندانیان، ۴۲ مددجو را با کمک جامعه مداحان انجام می دهیم، خاطر نشان کرد: در مرحله سوم که به مناسبت هفته زن و مقام مادر برگزار شد، چهار زندانی از بانوان را توانستیم به همت سازمان بسیج جامعه زنان استان کرمان آزاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه