اخبار داغ

مدرس دانشگاه تهران مطرح کرد؛

دولت جوان انقلابی در خرداد ۱۴۰۰؛ تثبیت‌گر آرمان‌‌های انقلاب

دولت جوان انقلابی در خرداد ۱۴۰۰؛ تثبیت‌گر آرمان‌‌های انقلاب
محمدعلی شکوهیان‌راد گفت: مراقب فضای سایبر و شبهات باشید. دشمن خارجی و داخلی، رئیس‌جمهور آینده را از طریق پروپاگاندای اینستاگرامی به افکار عمومی تحمیل می‌کند. باید بدانیم کدام جریانات به نامزد ریاست‌جمهوری کمک و برای وی تبلیغ می‌کنند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدرس دانشگاه تهران و پژوهشگر آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر در گفتگو با خبرنگار «تیتریک» گفت: دولت جوان انقلابی در خرداد 1400، فقط یک قدرت اجرایی در کشور نیست. اگر دولت آتی جمهوری اسلامی، دولت جوان انقلابی باشد؛ جریان لیبرال داخلی و جریان نفوذ که در این سال‌ها تمام تلاشش را کرده، هویتش را تماماً علنی نموده، از نفاق خارج شده و اکنون اغلب مردم می‌دانند که موضع اعضای دولت نسبت به ارزش‌های دینی، آرمان‌های انقلاب و امام جامعه چیست؛ راه دیگری برای ماندن در قدرت ندارد و فرو می‌پاشد. اما اگر در انتخابات آتی پیروز شوند، به‌معنای چند سال معطلی تحقق اهداف انقلاب اسلامی است و این تعویق چند ساله، نظام توحیدی و اسلامی را دچار خسارت می‌نماید، چرا که به‌تبع آن در ظهور حضرت مهدی (عج) تأخیر حاصل می‌شود. لذا 6 ماه آینده، تعیین‌کننده‌ قرن آتی است و این قرن به امید و فضل الهی و به‌واسطه‌ انتخاب دولت جوان انقلابی، قرن انقلاب اسلامی است. پس هر کسی موظف است هر آنچه در توان دارد برای تحقق این مهم به‌کار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

"محمد علی شکوهیان‌راد" ادامه داد: با مطالعه‌ تاریخ بشر در می‌یابیم هم‌اکنون در حساس‌ترین برهه‌ زمان هستیم. ایامی که تمام باطل با تمام قوا سعی می‌کند معارض جبهه‌ حق باشد و غلبه نماید، زیرا اگر نتواند در این زمان به پیروزی برسد، صرفاً متحمل شکست نمی‌شود بلکه فروپاشی همیشگی آن آغاز می‌شود که ان‌شاءالله بصیرت مردم اینگونه می‌شود.

,

انتخابات آینده سرنوشت قرن آینده را تعیین می‌کند

, انتخابات آینده سرنوشت قرن آینده را تعیین می‌کند,

وی افزود: تمام تلاش ما به واسطه‌ انتخاب دولت جوان انقلابی باید این باشد که این عصر، عصر ظهور شود و انتظار مهدی منتظَر خاتمه یابد. این همان نکته‌ای است که ولی‌امر مسلمین در بیانیه‌ گام دوم انقلاب اسلامی تحت عنوان تمدن نوین اسلامی از آن یاد می‌کنند و دشمن نیز به دنبال زدن این مهم و استمرار تمدن نکبت لیبرال خود است. لذا ما در این برهه‌ زمانی حساس قرار داریم. انتخابات آینده، سرنوشت تاریخ را تعیین می‌کند، عدم تحقق غدیر را پایان می‌دهد و به امید خدا زمینه‌ساز ظهور منتقم شهید کربلا می‌گردد.

,

شکوهیان‌راد تصریح کرد: ما در اسناد بالادستی دولت، هیچ اشاره‌ای به ظهور نمی‌بینیم در حالی که با توجه به روایات ائمه‌ اطهار(ع) ما پایگاه اصلی ظهور در جهان هستیم. اما دشمن حتی اسناد سطح دوم خود را نیز در راستای مفهوم آرماگدون طرح‌ریزی و تدوین می‌کند.

,
, ,

وظیفه‌ مردم در انتخابات 1400؛ جریان‌شناسی است

, وظیفه‌ مردم در انتخابات 1400؛ جریان‌شناسی است,

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: وظیفه‌ ما برای انتخابات 1400 این است که روی اشخاص متمرکز نشویم، بلکه بر اساس جریان‌شناسی فرد اصلح را انتخاب نماییم. همانطور که امام جامعه فرمودند: حائز عقاید و روحیه‌ انقلابی بودن، نکته‌ اصلی رئیس‌جمهور آتی و اولین شاخصه‌ انتخاب است. لذا فردی که بیشترین سنخیت را به‌عنوان نامزد با این شاخصه داشته باشد، صلاحیت انتخاب شدن دارد. در این خصوص نیز سابقه عملکرد و وضعیت فعلی افراد معیار انقلابی بودن است، نه حرف‌های خوب و شعارهای پشت میکروفون! مهم این است که تاکنون وابسته به کدام جریانات بوده، چه کسانی اطرافیان وی هستند و چه اقداماتی در کارنامه‌ خود دارد؟

,

اولین و مهم‌ترین شاخصه‌ رئیس‌جمهور آینده؛ ولایت‌مداری و توان بالای مدیریتی است

, اولین و مهم‌ترین شاخصه‌ رئیس‌جمهور آینده؛ ولایت‌مداری و توان بالای مدیریتی است,

شکوهیان‌راد بیان داشت: نسبت به انتخابات هر طوری هست هر کاری که می‌توانیم باید انجام دهیم. مهم‌ترین ویژگی رئیس‌جمهور سال 1400، ولایت‌مداری و سپس توان بالای مدیریتی وی است. یعنی حتی اگر دارای برنامه‌ مدون برای دستگاه‌های کشوری نباشد اما امر ولی را شناخته و اجرا نماید، رافع تمام مشکلات خواهد بود زیرا امام جامعه در سال‌های گذشته، راهبردها و سیاست‌های حل تمامی مشکلات کلان اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی و... را طرح نموده‌اند اما همچنان بر زمین مانده است. پس اگر بتواند منویات معوقه را محقق کند، گره مشکلات گشوده خواهد شد.

,
, ,

چه کسانی حامیان و اطرافیان هر نامزد ریاست‌جمهوری هستند؟

, چه کسانی حامیان و اطرافیان هر نامزد ریاست‌جمهوری هستند؟,

شاخصه‌ دوم این است که بدانیم کدام جریانات به نامزد ریاست‌جمهوری کمک و برای وی تبلیغ می‌کنند؟ چون این جریانات و افراد در دولت منتخب نقش دارند و رئیس‌جمهور باید از آنها استفاده کند. پس بسیار مهم است چه کسانی حامی وی هستند و تأمین مالی و تبلیغاتش را بر عهده دارند. شناخت این مهم نیز در حال حاضر با وجود فضای سایبر بسیار راحت شده است و هر فرد با استفاده از اطلاعات آشکار و موثق، به‌نوعی برای خود یک شورای نگهبان است. برای مثال باید بررسی کنیم هر فرد در بحث برجام که جدی است چه موضعی داشته؟ یا در فتنه‌ 88 چگونه موضع گرفته و اقدام نموده است؟ اطرافیان وی که در ستادهای انتخاباتی هستند، در مسائل مذکور و سایر مسائل چه عملکردی داشته‌اند؟ و از همه مهم‌تر، چه میزان بین مواضع هر نامزد با مواضع امام جامعه، انطباق وجود دارد؟

,

ارائه برنامه‌های علمی و عملی، از شاخصه‌های اصلی برای سنجش ادعاهای انتخاباتی

, ارائه برنامه‌های علمی و عملی، از شاخصه‌های اصلی برای سنجش ادعاهای انتخاباتی,

شاخصه‌ سوم، برنامه‌های عملیاتی هر نامزد برای مدیریت کشور از طریق 19 وزارتخانه و بیش از 10 شورای عالی کشور است. باید بدانیم برنامه‌ عملیاتی او چیست؟ اینکه در سال 1392 گفتیم حرف روحانی برای تحول اقتصاد کشور در 100 روز بی‌اعتبار است، به همین دلیل است. چون هیچ برنامه‌ علمی و عملیاتی برای این ادعا وجود نداشت! بدیهی است وقتی برنامه‌ای نباشد، چنین ادعایی گزاف است و محقق نخواهد شد.

,

خصوصاً ما باید از نامزدها برنامه بخواهیم که برای فضای سایبر که کنترل اذهان جامعه و مصداق حاکمیت است چه کاری انجام می‌دهید؟ برای آموزش و پرورش که مسئول تربیت نسل انقلاب است چه برنامه‌ مدونی دارید؟

,

دشمن برنامه دارد فرد مد نظرش را توسط اینستاگرام به قدرت برساند

, دشمن برنامه دارد فرد مد نظرش را توسط اینستاگرام به قدرت برساند,

وی گفت: مراقب فضای سایبر و شبهات باشید. دشمن خارجی و داخلی، رئیس‌جمهور آینده را از طریق پروپاگاندای اینستاگرامی به افکار عمومی تحمیل می‌کند. مراقب این قضیه باشید که تخلف در برگ رأی و تعرفه و... رخ نمی‌دهد، بلکه تخلف از جنس القای دروغ‌هایی نظیر «سایه‌ی جنگ»، «دیوارکشی بین زن و مرد» و گزاره‌هایی خیلی غلیظ‌تر، عمیق‌تر و پیچیده‌تر از آنها است که از طریق فضای سایبر انتشار می‌یابد تا نهایتاً رأی جامعه را به سمت صندوق خودشان سوق دهند.

,

شکوهیان‌راد در پاسخ به این پرسش که «آیا انتخاب آقای روحانی و وزیرانش از قبل توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود؟» تصریح کرد: اگر منظور سوال این باشد که یک حرکتی شکل گرفته تا این افراد انتخاب شوند و آراء مردم فرمایشی بوده، قطعاً خیر! اینگونه نبوده است و فرآیند انتخابات 1396 صحیح بود. به‌عبارت دیگر نظام و فرآیند انتخابات در کشور ما به گونه‌ای سالم است که حتی اگر تخلف هم رخ دهد، آنقدر میزانش کم است که نمی‌تواند در نتایج انتخابات مؤثر واقع شود. اما اگر منظور، تلاش جریان غرب‌گرا برای پیروزی در انتخابات از طریق قدرت نرم است، کاملاً صحیح است.

,

در واقع ما انتخابات سال 96 را به «جنگ شناختی» باختیم. یعنی در تحریفاتی که مد نظرشان بود، آن‌طور که باید، جامعه را اقناع نکردیم تا اغوای آنها خنثی شود. لذا با یک سری ترس‌های کاذب نظیر سایه‌ جنگ، بخشی از آرای جامعه را به نفع خود مصادره کردند. اما امروز که یک سال از جنگ مستقیم با آمریکا و عملیات پرافتخار موشکی به پایگاه نظامی عین‌الاسد آمریکا می‌گذرد، جامعه فهمید که نه تنها سایه‌ جنگ بلکه خود جنگ مستقیم با آمریکا هم توان ضربه زدن به کشور را ندارد و آمریکا جرأت نکرد کوچک‌ترین واکنش نظامی به حملات موشکی ایران نشان دهد. متأسفانه سال 1396 مردم به کلام امام جامعه دقت نکردند که فرموده بودند: «مردم سایه‌ جنگ را برداشتند نه برجام».

,

جنگ شناختی نیز به تبع‌ علوم شناختی، در دانش سایبرنتیک تعریف و بررسی می‌شود، زیرا حاصل کنترل هدفمند اطلاعات و منابع اطلاعاتی به‌منظور تغییر دستگاه محاسبات ذهنی مخاطبان است.

, جنگ شناختی نیز به تبع‌ علوم شناختی، در دانش سایبرنتیک تعریف و بررسی می‌شود، زیرا حاصل کنترل هدفمند اطلاعات و منابع اطلاعاتی به‌منظور تغییر دستگاه محاسبات ذهنی مخاطبان است.,

هم‌اکنون نیز این جنگ شناختی و اطلاعاتی از سوی دولت بر جامعه جاری است. برای نمونه از بین تمامی بیانات امام جامعه در خصوص کووید-19، تمام جامعه شنیده‌اند که «همگی ماسک بزنید» یا «از دستورات ستاد کرونا پیروی کنید» اما کمتر کسی شنیده است که ایشان، احتمال طراحی ویروس کرونا از سوی غرب را به نیت نژاد ایرانیان مطرح کرده‌اند! (3 فروردین 1399)؛ یا دستور صریح ممنوعیت استفاده از هرگونه واکسن و داروی آمریکایی و انگلیسی را به دولت اعلام کرده‌اند! زیرا سخنان ایشان هدایت‌کننده است و خلأ منویات امامت در جامعه باعث انحراف خواهد شد. اینها، مصداق جنگ شناخت از سوی جریان غرب‌گرا است که تلاش دارد حتی امام جامعه را آنگونه که می‌خواهد معرفی نماید.

,

کابینه‌ی روحانی، ترکیب کابینه سال 88 آقای میرحسین موسوی است

, کابینه‌ی روحانی، ترکیب کابینه سال 88 آقای میرحسین موسوی است,

وی گفت: توصیه می‌کنم حتماً کتاب «حسن روحانی در یک نگاه» به قلم کامران غضنفری را بخوانید و ببینید که چه مطالبی را در خصوص فعالیت‌های ایشان پیش از انقلاب نوشته است. اگر یکی از این موارد دروغ و تهمت بود، خدا می‌داند با آقای غضنفری چه می‌کردند! سایر موارد نیز مثل مذاکرات آقای روحانی با مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی در سال 1365، یعنی زمانی که درگیر جنگ با دشمن بودیم، از سوی دولت هرگز تکذیب نشده است. مذاکراتی که طی آن چه اهانت‌های سنگینی به امام خمینی (ره) شده است!

,

سال 1392 و همچنین سال 1396 تلاش جریان غیر انقلابی بر این بود که وی انتخاب شود و ترکیب کابینه‌ روحانی عموماً همان ترکیب کابینه‌ای است که قرار بود سال 88 توسط  میرحسین موسوی منصوب شود. اکنون تلاش دارند چنین چیزی را برای انتخابات سال 1400 انجام دهند که باید هشیار باشیم.

,

اقتصاد مقاومتی، راهبرد قطعی پیروزی در جنگ تمام عیار اقتصادی است

, اقتصاد مقاومتی، راهبرد قطعی پیروزی در جنگ تمام عیار اقتصادی است,

شکوهیان‌راد ادامه داد: جنگ اقتصادی علیه ایران به محض پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و "کارتر" تحریم‌ها را شروع کرد. اما در دوره‌ "اوباما" به تحریم‌های هدفمند تبدیل شد، اقتصادی که لفظ تحریم‌های فلج‌کننده را بر آن گذاشتند. چند سال پیش ولی‌امر مسلمین اشاره کردند «این یک جنگ تمام عیار اقتصادی است»، اما این جنگ اقتصادی عذر موجهی نیست که دولت مشکلات و ناکارآمدی‌های مدیریتی خودش را به‌واسطه‌ آن توجیه کند و باز هم به‌دنبال خسارت محض برجام باشد. 24 بند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همه چیز را مشخص کرده و عصاره‌اش این است که راه غلبه بر مشکلات اقتصادی، مدیریت توانمندی است که اتکا به ظرفیت‌های ملی و توان داخلی کشور و نیروهای نخبه دارد.

,
, ,

رزمایش «مواسات و کمک مؤمنانه» در ایران در همه گیری کرونا، رکوردی جهانی است

, رزمایش «مواسات و کمک مؤمنانه» در ایران در همه گیری کرونا، رکوردی جهانی است,

این مدرس دانشگاه در پاسخ به وضعیت عملکرد کشور در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا بیان داشت: عملکرد عام مردم در مقابله با ویروس کووید-19 فوق‌العاده است. برای مثال؛ رزمایش "مواسات و کمک مؤمنانه" که اجرا شد و نتایج آن یک رکورد جهانی است. در حالی که دولت‌های کشورهای دیگر محموله‌های غلات، غذا و مواد بهداشتی یکدیگر را می دزدند و چهره‌ غیرانسانی و نامتمدن اروپا و آمریکا را به جهان نشان می‌دهند؛ در ایران اسلامی، مردم در این شرایط سخت، تنگنا و فشار اقتصادی از جیب خودشان به سایر اقشار جامعه کمک می‌کنند که قطعاً دارای برکات خاص الهی برای تمام جامعه است.

,

اما عملکرد ستاد ملی کرونا و تصمیم‌گیران وزارت بهداشت قابل قبول نیست. این را به صراحت می‌گویم که حساب افراد اصلی ستاد ملی کرونا و  وزارت بهداشت از کادر درمان، جامعه‌ پزشکی و پرستاران گرامی جدا است و آنها واقعاً مجاهدانه در این یک سال پای کار سلامت جامعه ایستادند، منتهی وضع پروتکل‌های غلط از سوی دو مرجع مذکور، تقلید همه‌جانبه از غرب و سازمان بهداشت جهانی (WHO) و عدم توجه به دستورات صریح امام جامعه باعث شد زحمات کادر درمان و مردم، آنگونه که باید به ثمر نرسد و بیماری کرونا در این ادامه یابد.

,

این ادعای بنده کاملاً مستند است و در طول چند ماه ابتدای پاندمی، بیش از 400 صفحه گزارش علمی و مستند از منظر راهبردی، تدوین و ارسال کردیم که 13 عنوان موضوعی کلان را در بر می‌گرفت. گزارشاتی که صحت محتوای تمامی آنها در گذر زمان اثبات شد و امروز نسبت به ادعاهای ما در گزارشات مذکور، شکی وجود ندارد اما متأسفانه دولت توجهی ننمود و به پیروی کامل از غرب ادامه داد که همین اشتباه، باعث استمرار بیماری و وخامت اوضاع در برخی از مقاطع زمانی شد. برای نمونه دکتر "ملک‌زاده" که معاون تحقیقات وزیر بهداشت بود، مهر ماه سال 99 اعلام کرد: «3500 نفر از مبتلایان کووید-19 را طبق پروتکل‌های WHO تحت درمان قرار دادیم». پس از مدتی خود ایشان مجدداً اعلام کرد: «1253 نفر از 3500 نفر فوت شدند»!

,

توجه کنید که متوسط نرخ فوت به‌دلیل کرونا در جهان حدوداً 5/2 درصد است یعنی از هر صد نفر کمتر از 3 نفر فوت می‌کنند. طبق آمار رسمی وزارت بهداشت، این عدد برای کشور ما حدود 4 درصد است. اما کاری که وزارت بهداشت در گروه آزمایشی مذکور انجام داد و عیناً پروتکل‌ها و داروهای WHO را به‌کار گرفت، باعث شد 1253 نفر از 3500 نفر فوت شوند که معادل 36 درصد است! این یعنی افزایش 32 درصدی میزان فوت در نمونه‌ آماری که باید نسبت به جان تک‌تک فوت‌شدگان پاسخگو باشند.

,

الان نیز تصریح می‌کنیم که راه برون‌رفت از وخامت پاندمی کووید-19، تدوین راهبردهای بومی و اتکا به دانش و ظرفیت‌های داخلی است، نه عمل به پروتکل‌هایی که WHO صادر کرده است؛ پروتکل‌هایی که در یک سال گذشته بارها و بارها نقض و خطای علمی آنها اثبات شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه