اخبار داغ

فوتبال زندگی من است

استراماچونی: در استقلال 9 میلیون کامنت گرفتم/ هواداران ایرانی شور و اشتیاق دهه ۸۰-۹۰ در ایتالیا را یادآوری کردند

استراماچونی: در استقلال 9 میلیون کامنت گرفتم/ هواداران ایرانی شور و اشتیاق دهه ۸۰-۹۰ در ایتالیا را یادآوری کردند
سرمربی ایتالیایی سابق استقلال گفت: هواداران ایرانی شور و اشتیاق دهه ۸۰-۹۰ در ایتالیا را یادآوری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال روزگاری روی نیمکت اینتر می نشست، در آستانه بازی دربی میلان در گفتگو با مرکاتو درباره این بازی صحبت کرده است. استراماچونی در این مصاحبه نقبی هم به ایران و خاطراتش جذابش روی نیمکت استقلال زده و از محبت هواداران استقلال به خود گفت.

*دربی میلان برای اسکودتو تعیین کننده است؟ آیا اعتقاد دارید یوونتوس می‌تواند برگردد؟
قطعا بازی فینال نیست اما مطمئناً این یک بازی مهم و اساسی خصوصا در صورت پیروزی اینتر خواهد بود. یوونتوس هنوز یوونتوس است اما هنوز آن تداوم را پیدا نکرده که به شما امکان می‌دهد سلطه در لیگ را از سر بگیرید زیرا در سالهای اخیر توانسته‌اید به خوبی عمل کنید.

*رابطه شما با شبکه های اجتماعی عجیب است؛ فقط یک پست در اینستاگرام منتشر کردی و طرفداران زیادی از ایران داشتی. چه ارتباطی با شبکه‌های اجتماعی دارید؟
من در شبکه های اجتماعی نبودم اما در آخرین تجربه خارجی، شرایط تقریبا مرا مجبور کرده که یک کانال ارتباطی رسمی داشته باشم که باعث می‌شود دیگران به جای من صفحه اینستاگرام نداشته باشند. هواداران با تقریبا ۹ میلیون کامنت باعث شده‌اند که این یک رکورد جهانی باشد. این باعث غرور من می‌شود و امیدوارم روزی شرایط بازگشت به زمین برای تشکر از آن‌ها وجود داشته باشد.

*در ایران و در استقلال خاطره‌ای بزرگ در بین مردم به جا گذاشتید...
آسیا، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ‌های خارج از اروپا شرایط فوق العاده‌ای دارند و بسیار جذاب هستند. استادیوم‌های شلوغ و علاقه و افراد زیادی برای فوتبال وجود دارد. آن‌ها شور و اشتیاق را که در دهه ۸۰-۹۰ در ایتالیا بود، یادآوری کردند که امروز کمی کمرنگ شده است. یک تجربه باورنکردنی همراه با موفقیت‌هایی که در زمین داشته‌ایم و باعث شده من به عنوان یک مربی تجربه بیشتری داشته باشم.

*ایتالیا یا خارج از کشور، به زودی دوباره شما را روی نیمکت خواهیم دید؟
ایتالیا وطن من است و یکی از زیباترین و رقابتی‌ترین لیگ ها، آنجا است و بنابراین همیشه در اولویت قرار خواهد گرفت. وضعیت جهانی به دلیل همه گیری کرونا آسان نیست. فوتبال زندگی من است اما اکنون می‌خواهم به خانواده‌ام نزدیک باشم. بنابراین با توجه به ارزش‌های شخصی و خانوادگی، هر انتخابی باید در حال حاضر ارزیابی شود.
انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, *دربی میلان برای اسکودتو تعیین کننده است؟ آیا اعتقاد دارید یوونتوس می‌تواند برگردد؟,
,
,
, *رابطه شما با شبکه های اجتماعی عجیب است؛ فقط یک پست در اینستاگرام منتشر کردی و طرفداران زیادی از ایران داشتی. چه ارتباطی با شبکه‌های اجتماعی دارید؟,
,
,
, *در ایران و در استقلال خاطره‌ای بزرگ در بین مردم به جا گذاشتید...,
,
,
, *ایتالیا یا خارج از کشور، به زودی دوباره شما را روی نیمکت خواهیم دید؟,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه