اخبار داغ

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

صنعت و معدن ۴۰ درصد اقتصاد کشور را تشکیل می دهد

صنعت و معدن ۴۰ درصد اقتصاد کشور را تشکیل می دهد
رزم حسینی با بیان اینکه صنعت و معدن 40 درصد اقتصاد کشور را تشکیل می دهد گفت: : انشاالله تا عید نوروز 5 تا 6 هزار معدن را آزاد سازی می کنیم تا سرمایه گذاران مشغول به کار شوند و شاهد افزایش تولید کشور و درآمدزایی بیشتر باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز سفر خود به استان یزد پیش از ظهر امروز با حضور در شهرستان بافق یک واحد تولید کنسانتره سرب و روی را در معدن تاجکوه بافق افتتاح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا؛,

این واحد تولیدی سالانه ظرفیت 14 هزار تن محصول کنسانتره سرب و روی را داراست و برای 250 نفر اشتغالزایی کرده است.

,

میزان سرمایه گذاری ارزی و ریالی این واحد معدنی در مجموع هزار و 250 میلیارد ریال است.

,

این واحد در حال حاضر با برخی مشکلات از جمله تامین آب و مواد معدنی مواجه است که در صورت واگذاری معادن کوچک سرب و روی این مشکلات برطرف خواهد شد.

,

 

,

صنعت و معدن 40 درصد اقتصاد کشور را تشکیل می دهد

, صنعت و معدن 40 درصد اقتصاد کشور را تشکیل می دهد, صنعت و معدن 40 درصد اقتصاد کشور را تشکیل می دهد,

رزم حسینی  همچنین در مراسم کلنگ زنی مرکز جامع سلامت روستایی سبزدشت با بیان اینکه هر جا تولید باشد آبادانی نیز خواهد داشت، گفت: امروز در روستاها آب، برق، گاز و خدمات مختلف وجود دارد ولی کسب و کار نیست لذا امروز باید به دنبال کسب و کار بوده تا شاهد مهاجرت نباشیم.

,

وزیر صمت خاطرنشان کرد: منطقه بهاباد و بافق یک منطقه معدن خیز است که می تواند با فعالیت هایی در این زمینه مساله اشتغال جوانان را به راحتی حل کرد.

,

وی با بیان اینکه صنعت و معدن 40 درصد اقتصاد کشور را تشکیل می دهد گفت: سرمایه گذاری در این منطقه بسیار خوب و ایجاد یک مرکز سلامت در این روستا که یک کار خیری است می تواند با گسترش معادن در این روستا، شاهد مهاجرت معکوس به این روستا باشیم.

,

رزم حسینی اظهار داشت: انشاالله تا عید نوروز 5 تا 6 هزار معدن را آزاد سازی می کنیم تا سرمایه گذاران مشغول به کار شوند و شاهد افزایش تولید کشور و درآمدزایی بیشتر باشیم.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه