اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه لرستان:

گروه‌های جهادی پیشتازان خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند

گروه‌های جهادی پیشتازان خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند
سردار توکلی گفت: گروه جهادی متخصص و متعهد آماده خدمت برای محرومیت‌زدایی هستند و علاوه بر محرومیت‌زدایی، در زمان وقوع حوادث نیز به میدان خدمت می‌شتابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار حبیب‌الله توکلی ظهر امروز در جمع جهادگران در پلدختر اظهار داشت: امروز الگویی در کشور ما شکل گرفته که گروه های جهادی در کنار دستگاه های مختلف خدمات رسان، حضو دارند تا ارائه خدمات رسانی به مردم محروم و نیازمند تسریع یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: امروز در سپاه، بسیج سازندگی فعالیت های زیادی را برای محرومیت زدایی انجام می دهد به طوری که صدها گروه جهادی متخصص و متعهد آماده حضور بوده و در هر شرایطی در میدان خدمت به صورت داوطلبانه حضور می یابند.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در دهستان ها و مناطقی که بیشترین ضریب محرومیت را دارند خدمات ارزشمندی به مردم ارائه داده اند.

, , ,

سردار توکلی عنوان کرد: ساخت مدرسه، مسجد، خانه بهداشت، خانه عالم، خانه محروم و کانال های آب بر کشاورزی از مهمترین اقدامات برای محرومیت زدایی در این مناطق است.

,

وی بیان کرد: گروه های جهادی در دهستان های مختلف استان در کنار سایر دستگاه ها مشغول انجام وظیفه هستند و در کنار آنها، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد علوی در سطح کشور خدماتی را ارائه داده اند.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به وقوع حوادث غیر مترقبه گفت: در استان لرستان طی این سالها حوادث غیر مترقبه زیادی رخ داده از جمله سیل سال گذشته که بیشترین خسارتها در پلدختر بود اما گروه های جهادی برای خدمت به این مناطق اعزام شده و به سیل زدگان کمک کردند.

,

سردار توکلی افزود: در زلزله سی سخت اخیر در یاسوخ نیز گروه های جهادی و بنیاد مستضعفان اولین گروه هایی بودند که برای خدمت رسانی به زلزله زدگان اقدام کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه