اخبار داغ

توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت

توزیع روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در مناطق زلزله‌زده سی‌سخت
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از توزیع روزانه بالغ بر ۱۰ هزار پرس غذا در مناطق زلزله زده سی سخت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز با حضور جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از پاسداران جلسه هم اندیشی در خصوص امدادرسانی به زلزله زدگان سی سختی در سپاه ناحیه دنا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرهنگ مثنوی در این جلسه گفت: از حضور میدانی همه اقشار مختلف بسیج  استان تشکر می کنم، لازمه حضور در صحنه تفکر و مدیریت است، گاهی بعضی از مسئولین  خانه به خانه در منازل مردم حضور پیدا کردند و از عمق و میزان خسارت نیز با خبر هستند.

,

وی در ادامه افزود: بخشی از ویرانیهای وارده از پس لرزه ها  بوده است و خوشبختانه مورد فوتی بر اثر زلزله  نداشتیم و حدود۷۰نفر مصدوم بوده است،  مردم شهر سی سخت یک مردم  با فرهنگ هستند و مشاهیر زیادی دارند و شهدای و رزمندگان زیادی در شهرستان تقدیم به انقلاب شده است.

جانشین سپاه فتح  کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: قرارگاههای سازندگی ما باید در کنار مردم باشند و خدمات دهی نیز تا اخر ادامه داشته باشد،  البته یک موضوع که باید مورد توجه قرار که  با توجه به ترک بر داشتن عمیق بسیاری از منازل  با کوچکترین پس لرزه ای تخریب خواهد شد.

این مسئول افزود؛ مردم به بسیج و سپاه اعتماد دارند و برای آنها احترام قایلند البته این احترام متقابل است، تاکنون یک مورد سرقت در شهرستان گزارش نشده است، و موارد کی در فضای بیرون و مجازی است صحت ندارد، ممکن است  مردم گلایه های به بعضی از دستگاههای خدمات رسان  داشته باشند، باید مدیریت کنید،  و به درد دلهای مردم گوش کنید.

,
,
,
,
,

مثنوی گفت؛ حضور به موقع بسیجیان و پاسدارن برای محافظت از بانکها و امکان دولتی و عمومی در  نوع خود بی نظیر بوده،  ما شهر را به ۹محله تقسیم کردیم در بعضی از محله ها تا ۱۰۰درصد تخریب وجود داشته است، شبکه مردمی در حال کار و امورات خودشان هستند، هر محله را تحویل یک ناحیه را قرار خواهیم داد، یک ستاد تمام عیار را در شهرستان دنا مستقر شده است، پشتیبانی تمام محلات به تیپ واگذار شده است.

,

وی بیان داشت: رورانه بالغ بر ۱۰هزار پرس غذا در سطح شهرستان توزیع می شود، باید مدیریت شود که در محله ها با حضور سپاه و بسیج  با یک نظم خاص این خدمات رسانی انجام شود، در مرحله اول باید مدیریت به دست گرفته شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه