اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:

کوتاهی و بی توجهی از متولیان امر فرهنگ پذیرفته شده نیست / پرونده حرمت شکنی روز شهادت امام هادی در دستگاه قضا باز است

کوتاهی و بی توجهی از متولیان امر فرهنگ پذیرفته شده نیست / پرونده حرمت شکنی روز شهادت امام هادی در دستگاه قضا باز است
حجت الاسلام اسدالله جعفری با اشاره به اینکه بی توجهی متولیان امر فرهنگ به هیچ وجه پذیرفته شده نیست، گفت: باید نظارت ها به گونه ای در جریان باشد که شاهد هیچ گونه حرمت شکنی نباشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، ظهر امروز در شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با حضور آیت الله صدیقی، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در گام دوم انقلاب نباید شاهد عدم نظارت و بی توجهی  در حوزه فرهنگ باشیم و باید در اجرای برنامه ها مراقبت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, عصراترک, ، حجت الاسلام اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی، ظهر امروز در شصت و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با حضور آیت الله صدیقی، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در گام دوم انقلاب نباید شاهد عدم نظارت و بی توجهی  در حوزه فرهنگ باشیم و باید در اجرای برنامه ها مراقبت شود, .,

وی با اشاره به اینکه کوتاهی از متولیان امر فرهنگ پذیرفته شده نیست، ادامه داد: باید نظارت ها به گونه ای در جریان باشد که شاهد هیچ گونه حرمت شکنی نباشیم.

,

حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: به دنبال اتفاق اخیر حرمت شکنی در روز شهادت امام هادی (ع) در بجنورد در بازی های بومی و محلی، پرونده این موضوع در  دستگاه قضا استان باز است و امید است که دیگر شاهد این برنامه ها نباشیم.

, .,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ در ایران متناسب با نظام بوده، خاطرنشان کرد: فرهنگ نظام نیز یعنی فرهنگی مبتنی بر قرآن  و در اصطلاح فرهنگ دینی است که باید در صیانت از آن نهایت تلاش انجام شود و متولیان امر فرهنگ از آن مراقبت کنند.

,

 

,

مدیران باید پیوسته بر بیت المال نظارت داشته باشند

, مدیران باید پیوسته بر بیت المال نظارت داشته باشند, مدیران باید پیوسته بر بیت المال نظارت داشته باشند,

حجت الاسلام رضا نوری ، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: یکی از مواردی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح است مدیریت دینی و علوی است .

,

وی با اشاره به اینکه مدیران جامعه اسلامی باید بیانات امام علی (ع) در مدیریت را چراغ راهشان قرار دهند، گفت: مدیران جامعه اسلامی باید آگاه باشند که چگونه مدیریت داشته باشند و در برخورد با مردم و برای تقویت نفس خویش چه کارهایی انجام دهند.

,

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: مدیران و مسئولان در مدیریت به یک نفر اعتماد نکنند، زیرا بحث مردم و بیت المال به میزانی اهمیت دارد که باید به صورت پیوسته بر آنها نظارت داشت.

,

 

,

۷۰۰۰ کارمند خراسان شمالی، حمایت از ایتام را برعهده گرفتند

, ۷۰۰۰ کارمند خراسان شمالی، حمایت از ایتام را برعهده گرفتند, ۷۰۰۰ کارمند خراسان شمالی، حمایت از ایتام را برعهده گرفتند,

علی بیگ زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی همچنین در این جلسه خاطرنشان کرد: طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، توسط دولت به استانداری خراسان شمالی ابلاغ و اجرایش طی ماه های اخیر در سراسر استان آغاز شده است.

,

این مقام مسئول گفت: این طرح به ادارات و سازمان ها ابلاغ شده است و تاکنون هفت هزار نفر از کارمندان فرزند معنوی برای خودشان انتخاب کرده‌اند و تحت پوشش قرار دادند.

,

 

,

انتهای پیام / رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه