اخبار داغ

فائوچی:

کرونا شرایط وحشتناکی در آمریکا ایجاد کرده است

کرونا شرایط وحشتناکی در آمریکا ایجاد کرده است
مدیر موسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا گفت که همه‌گیری ویروس کرونا شرایط وحشتناکی را در این کشور ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا یکشنبه در سخنانی بار دیگر درباره اوضاع وخیم همه‌گیری ویروس کرونا در این کشور هشدار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: «این یک رویداد تاریخی است و هیچ چیزی شبیه آن در ۱۰۲ سال پیش و از زمان همه‌گیری آنفولانزا در سال ۱۹۱۸ وجود نداشته است.»
,
 
,
فائوچی اضافه کرد: «واقعا شرایط وحشتناکی است که ما در آن قرار گرفته و همچنان در آن هستیم و به همین دلیل است که بر ادامه اقدامات بهداشت عمومی اصرار داریم چون نمی‌خواهیم شرایط وخیم‌تر از قبل شود.»
,
 
,
شمار کل مبتلایان به ویروس «کووید۱۹» در ایالات متحده، علی‌رغم واکسیناسیون گسترده و طرح‌های دولت جدید این کشور برای مهار این همه‌گیری، همچنان در حال افزایش است.
,
 
,
بیماران آمریکایی حدود ۲۶ درصد آمار کل مبتلایان جهانی به این ویروس را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر ۱۷,۱۹۸ بیمار در آمریکا در وضعیت وخیم به سر می‌برند.
,
 
,
این در حالی است که طبق گزارش شبکه «سی‌اِن‌اِن»، تعداد فوتی‌های سالانه آمریکا بر اثر موارد مختلف (سوانح رانندگی، بیماری، خودکشی و غیره) از رقم دویست‌وپنجاه هزار نفر کمتر است.
,
 
,
از سوی دیگر، بیمارستان‌های کالیفرنیای آمریکا در حالی با کمبود تجهیزات و خدمه مواجه است که تعطیلات کریسمس موج جدیدی از بیماران را به سمت این مراکز روانه کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه