اخبار داغ

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی هرمزگان خبرداد؛

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۵۰میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند هرمزگان

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۱۵۰میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند هرمزگان
نظری گفت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی با همکاری صنایع فولاد و شرکت ملی نفتکش ایران در هرمزگان بسته های معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان بین خانواده‌های تحت پوشش گروه های جهادی بسیج دانشجویی توزیع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ نقش بسیج و در راس آن دانشجو؛ در تمام دوران پر رنگ و قابل ملاحظه بوده است به گونه ای که حتی این قشر از افراد جامعه در کنار مشکلات و پرداخت تسهیلات تحصیلی، به صورت کاملا خودجوش رسیدگی به امور نیازمندان را در اولویت کارهای خود قرار داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

به برکت همین دانشجویان بسیجی و انقلاب دوست ایران اسلامی است که اکنون جامعه اسلامی در جنگ فرهنگی با دشمن پیروز میدان رقابت است، به برکت همین اندیشه‌های ناب اسلامی است که جوانان این مرز و بوم سنگرهای حق علیه باطل را در تمام عرصه محکم نگه داشته اند.

,

آری انقلاب اسلامی به همت دست های پرمحبت دانشجویان و بسیجیان و پاهای استوار آنها در دستگیری از نیازمندان گوی سبقت را ربوده و مدال طلای جهانی را برگردن این دلاورمردان آویخته است امروز ایران اسلامی سربلند تر از همیشه دست در دست نیازمندان گذاشته و رزق و روزی خود را از خدای قهار طلب می کند و در این راه انفاق را سرلوحه رسیدن به زندگی سعادتمند خود می داند.

,

به گونه ای که اکنون صنایع فولاد و شرکت ملی نفتکش ایران مستقر در استان هرمزگان در کنار گروه های جهادی بسیج دانشجویی کمک های مالی و غیر مالی خود را به دست نیازمندان این استان می رساند تا توشه ای باشد برای فردای قیامت، تا رزق و برکت عظیمی را هم در این دنیا و هم در آن دنیا از خدای متعال دریافت کنند، آری انفاق برکت زندگی هر مسلمانی است.

,

در همین رابطه مهدی نظری مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان هرمزگان در گفتگو با هرمز اظهار کرد: در یک عملیات جهادی با کمک صنایع مستقر در استان هرمزگان و به همت گروه های جهادی بسیج دانشجویی، کل استان هرمزگان را تحت پوشش گروه های جهادی قرار می دهیم.

,

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان هرمزگان افزود: در راستای فعالیت های جهادی که کار عمرانی، فرهنگی و حل آسیب های اجتماعی است در حال حاضر نیز بسته های معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان در بین خانواده های تحت پوشش گروه های جهادی بسیج دانشجویی توزیع شد.

,

نظری ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، روغن، حبوبات، سویا، مایع دستشویی و ظرف شویی به به طور کلی بسته های مواد غذایی و بهداشتی است که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

,

وی خاطرنشان کرد: در یک برنامه ریزی برای سه سال آینده، نیازمند کمک مالی ادارات و استفاده از ابزارآلاتی مانند ماشین آلات هستیم تا هدف مندترپیش برویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه