اخبار داغ

پنج‌شنبه‌های مهربانی با حضور جهادگران بسیجی؛

همت جهادگران بسیجی در روستای ماهمیران شهرستان خوسف

همت جهادگران بسیجی در روستای ماهمیران شهرستان خوسف
بسیجیان گروه جهادی شهید برونسی در پویش پنج‌شنبه‌های مهربانی، فعالیت‌هایی از جمله عمرانی در روستاهای مختلف انجام می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خوسف در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: حوزه‌های فعالیت جهادی برگرفته از مکتب انقلابی جزو شاخصه‌های بسیج است و در شرایط کنونی اجرای چنین فعالیت‌های میدانی برگرفته از اخلاص، بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: در میان جهادگرانی که توفیق کار جهادی در روستای ماهمیران را کنار آن‌ها داریم، کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد را می‌توان مشاهده کرد که خالصانه در میدان قدم گذاشتند برای کمک به اجرای فعالیت‌های عام‌المنفعه و همچنین رفع محرومیت.

فرمانده سپاه خوسف گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که احساس کند نیاز به حضورش هست، با تمام توان قدم به میدان گذاشته و کار را به ‌نحو احسن انجام داده و مزیت این کار بر این اساس است که با توجه به اخلاصی که بسیجیان دارند، مسلماً اجر و مزد معنوی که در پیشگاه خداوند دارند به‌هیچ‌ وجه قابل قیاس با مسائل مادی نیست.

بشیری افزود: جهادگران تلاش می‌کنند تا بتوانند گره‌ای از مشکلات مردم باز کنند.

وی با بیان این‌که گروه‌های جهادی زیادی داریم که در عرصه‌های تخصصی متناسب با نیاز، حضور پیدا می‌کنند افزود: فعالیت‌های تخصصی، تعمیر لوازم خانگی، فعالیت‌های عمرانی و کمک به خانواده‌های محروم و همچنین تعامل با کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط گروه‌های جهادی شهرستان خوسف انجام می‌شود.

علی‌نیا مسئول گروه جهادی شهید برونسی نیز گفت: گروه جهادی شهید برونسی از سال ۱۳۸۷ آغاز به کار کرد و تاکنون در مناطق محروم بازسازی ۳۶۰ مسجد، حسینیه و خانه را اجرا و تکمیل کرده است.

وی افزود: این گروه جهادی فقط پنجشنبه‌ها فعالیت می‌کند که به همین دلیل نام آن را پنجشنبه‌های مهربانی گذاشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

گزارشگر: حمیدرضا تاکی

,

انتهای پیام/

, ,

 

,
, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه