اخبار داغ

بورس چهارشنبه این هفته عرضه اولیه دارد

بورس چهارشنبه این هفته عرضه اولیه دارد
تعداد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم شرکت فرآورده‌های معدنی و اپال کانی پارس معادل ۷درصد سهام این شرکت، چهار‌‌شنبه این هفته با نماد معاملاتی "اُپال" در بورس عرضه اولیه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعداد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم شرکت فرآورده‌های معدنی و اپال کانی پارس معادل ۷درصد سهام این شرکت، چهار‌‌شنبه این هفته(۶ اسفند) در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این میزان سهام در محدوده قیمتی ۱۲۰۰ تا ۱۲۵۰ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۴۰۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.
,
 
,
همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری پارسیان، متعهد عرضه سرمایه‌گذاری پارسیان و متعهد خرید نیز شرکت تامین سرمایه امید به میزان ۵۰ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه می‌باشند.
,
 
,
شرکت "فرآوری معدنی اپال کانی پارس" به عنوان پانصد و هفتاد و پنجمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "استخراج کانه‌های فلزی" گروه و طبقه "استخراج کانه‌های فلزی آهنی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " اپال " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.
,
 
,
گفتنی است تعداد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم شرکت فرآورده‌های معدنی و اپال کانی پارس در حالی پس فردا عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، یک میلیارد و ۱۲۰میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۲۸۰میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.
,
 
,
این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.
,
 
,
اپال کانی پارس سال ۸۵ تاسیس شده و شرکت سرمایه گذاری پارسیان مالک ۹۹.۹ درصدی آن است. این شرکت ۲ هزار میلیارد تومانی سهامدار دو  شرکت اپال پارسیان سنگان (با تولید ۵ میلیون تن گندله ) و فولاد  سبزوار است.
,
 
,
همچنین "اپال" دارای سال مالی دوازده ماهه منتهی به دی بوده و در آخرین عملکرد و مربوط به سال مالی گذشته برای هر سهم ۵۴۷ ریال سود محقق کرده است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه