اخبار داغ

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در البرز:

۲ نفر از ۳ مبتلا به کرونای انگلیسی در البرز فوت کردند/ ۳۸ نفر در ۳ شهرستان قرنطینه ویژه شدند

۲ نفر از ۳ مبتلا به کرونای انگلیسی در البرز فوت کردند/ ۳۸ نفر در ۳ شهرستان قرنطینه ویژه شدند
نورمحمد فردی گفت: متاسفانه البرز هم گرفتار کرونای انگلیسی شده و از ۳ مبتلا به این ویروس تا کنون دو نفر فوت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در البرز امروز دوشنبه به قرنطینه ۳۸ نفر در شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد اشاره کرد و گفت: عدم حضور در اماکن عمومی، استفاده از دو ماسک، بهداشت دست و رعایت فاصله اجتماعی مهم ترین توصیه ما به شهروندان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نورمحمد فردی با اشاره به اینکه از مردم درخواست می کنیم نسبت به گذشته درباره پروتکل های بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند، افزود: با توجه به ایکه کرونای انگلیسی در ۸۰ کشور دنیا به ویژه ایران شناسایی شده است، متاسفانه البرز هم گرفتار این موضوع شده و از ۳ مبتلا به این ویروس تا کنون دو نفر فوت کرده اند.
,
 
,
وی هویت دو مبتلای فوت شده را یک ساکن آبیک قزوین و یک مسافر منجیل گیلان اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر محدودیت شرایط قرمز برای واحدهای صنفی رسته دو تا چهار در ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد اعمال شده است و از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند کارمندان اداراتی که ارباب رجوع دارند با ظرفیت یک دوم و مابقی با ظرفیت یک سوم فعالیت می کنند.
,
 
,
فردی با اشاره به تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، تالارهای پذیرایی و باشگاه های ورزشی، تصریح کرد: جلسات اداری با بیش از ۱۵ نفر و برپایی نمایشگاه های بهاره و حراجی ها ممنوع است، همچنین در صورت تداوم شرایط نگران کننده کنونی محدودیت های جدید در البرز اعمال می شود.
,
  
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: اگر مردم رعایت نکنند و وارد موج چهارم کرونا شویم، هیچ چاره ای جز بازگشت محدودیت‌ های سختگیرانه در ایام پایانی سال نداریم در نتیجه از مردم می خواهیم که ما را همراهی کنند.
,
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه