اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه:

سیمان؛ بیشترین کالای صادراتی از کرمانشاه در سال ۹۹

سیمان؛ بیشترین کالای صادراتی از کرمانشاه در سال ۹۹
به گفته فریبرز کرمی کالاهای عمده استان کرمانشاه شامل سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل و چغندرقند بوده است که سیمان بیشترین حجم صادراتی را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: ۸۳ شرکت و موسسه شعب و نمایندگی حمل و نقل کالا در سطح استان کرمانشاه وجود دارد.

وی افزود: از ابتدای سال ۴۱ پروانه فعالیت شرکت و موسسه حمل و نقل کالا تمدید و یک فقره پروانه نیز صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام ۳۰۹ مورد نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا در استان خبر داد.

کرمی گفت: امسال بیش از ۵۵۷ هزار حواله و ۵۳۸ هزار بار نامه صادر شده است.

وی تناژ جابجا شده در سطح استان را هم بیش از ۸ میلیون و ۱۷۲ هزار اعلام و عنوان کرد: بیشترین حمل به شهرستان کرمانشاه با تناژ ۵ میلیون و ۸۳۹ هزار و کالای سیمان با تناژ یک میلیون و ۴۶۳ هزار بوده است.

کرمی گفت: کالاهای عمده استان شامل سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل و چغندرقند است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: ۱۹هزار و ۳۳۵ راننده کامیون حمل و نقل کالا، یک هزار و ۱۳ راننده ناوگان وانت بار در سطح استان وجود دارد.

کرمی از صدور ۶۴۹کارت هوشمند ناوگان وانت بار، ۲۶۴راننده وانت بار، ۱۶۳ کارت هوشمند ناوگان باری و ۶۹۱کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا خبر داد.

وی افزود: بیش از ۱۵هزار کارت هوشمند راننده حمل و نقل کالا و ۳۹۵کارت هوشمند راننده وانت بار تمدید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه