اخبار داغ

برای تشکر از مدافعان سلامت؛

دوچرخه‌سوار جهانگرد ایرانی نهال صلح و دوستی را در بندرعباس غرس کرد

دوچرخه‌سوار جهانگرد ایرانی نهال صلح و دوستی را در بندرعباس غرس کرد
کرامت عزیززاده، دوچرخه‌سوار جهانگرد ایرانی و عضو فعال جمعیت هلال احمر برای قدردانی از مدافعان سلامت در مبازره با بیماری کرونا سفر خود را از۲۹ دی‌ماه از مبدا آستارا آغاز کرده که با حضور در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان یک اصله نهال غرس کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ این روزها که کشور ایران در یک خشکسالی ملی به سر می برد این مردم ایران هستند که با دست در دست طبیعت گذاشتن می توانند آن را جانی دوبار ببخشند، این ملت ایران هستند که باید دوستی با طبیعت داشته باشند و آنها را مهمان کوچه و خیابان شهرها کنند تا به برکت سرسبزی و خرمی درختان، شهر زیبا شود و بوی مطبوعی به خود بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این روزها که جهان در خلائی از اکسیژن و نفس‌های عمیق است این درختان هستند که می توانند حیات را به بشریت برگردانند و آنها را غنی از هوای پاک و سالم کنند، کرونا اگرچه نفس ها را به شماره انداخته است و اکسیژن ها را مصنوعی کرده است اما بشریت ثابت کرده است این دوستی با طبیعت است که می تواند این ویروس را شکست دهد.

,

بنابراین نیاز مبرم این روزهای ایران نه فقط برای روز ۱۴ اسفند بلکه برای تمامی سال های پیش روی بشریت است که برای ادامه حیات به گیاهان احتیاج پیدا کرده است و هستند انسان هایی که حالا در این شرایط سخت کرونایی طبیعت را فراموش نمی کنند و در هر بستری که باشند مامن امنی برای گیاهان می شوند.

,

آری شنیدن خبر دوچرخه سوار پیشکسوت آستارایی (سفیرصلح) که با حضور در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان نهال صلح و دوستی را کاشت هم جان بشریت و هم جان طبیعت را زنده کرد و او را تنفسی دوباره  داد، همانند کبوتری که از قفس رها شده باشد از قفس تنگ هوای غبارآلود رهایی پیدا کرد.

,

کرامت عزیززاده، دوچرخه سوار جهانگرد ایرانی و عضو فعال جمعیت هلال احمر برای قدردانی از مدافعان سلامت در مبازره با بیماری کرونا سفر خود را از۲۹ دی ماه از مبدا آستارا آغاز کرده که با حضور در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با حضور مهندس سلحشور یک اصله نهال غرس کردند.

,

کرامت عزیززاده  حدود ۲۰ سال است که بطور حرفه ای به دوچرخه سواری می پردازد و تاکنون با شعارهای خلیج همیشه فارس، حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست به هرمزگان سفر کرده است.

,

این دوچرخه سوار پیشکسوت با رویکرد صلح و بشر دوستی تاکنون ۴۰هزار اصله نهال درگوشه و کنار دنیا کاشته که و در سفر اخیر خود به دور ایران ۱۴۰۰ اصله نهال غرس خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه