اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

بازگشت آمریکا به برجام بدون برداشتن تحریم به ضرر ملت ایران است

بازگشت آمریکا به برجام بدون برداشتن تحریم به ضرر ملت ایران است
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: بازگشت آمریکا به برجام بدون بداشتن تحریم ها به نفع آمریکا و به ضرر ملت ایران تمام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد خدادادی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به نزدیک بودن اجرای «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» گفت: با توجه به خروج یک جانبه آمریکا از برجام در دولت دونالد ترامپ و با وجود آنکه تهران به تمام تعهدات خود عمل کرده بود، این حق ایران است که خواستار بازگشت فوری و بدون شرط و شروط از سوی آمریکا به برجام و لغو تمامی تحریم ها باشد.

خدادادی با اشاره با فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی که  درباره سیاست جمهوری اسلامی در مورد برجام فرمودند:آن طرفی که حق دارد برای ادامه‌ی کار برجام شرط معیّن کند ایران است. علّت هم این است که ایران از اوّل به تمام تعهّدات برجامی خودش عمل کرد، جمهوری اسلامی به تمامی تعهّدات برجامی عمل کرد؛ آنها نقض کردند. ما حق داریم برای ادامه‌ی برجام شرط بگذاریم و این شرط را هم گذاشتیم و گفتیم و هیچ ‌کس هم از آن عدول نخواهد کرد؛ و آن این است که اگر میخواهند ایران به تعهّدات برجامی -که چند تعهّد آن را لغو کرده- برگردد، باید آمریکا تحریمها را کلّاً لغو بکندگفت: بازگشت آمریکا به برجام بدون بداشتن تحریم ها به نفع آمریکا و به ضرر ملت ایران تمام می شود.

وی بیان کرد: برخی از دولتی ها هنوز بر این باورند که  با روی کار آمدن بایدن و بازگشت به برجام می تواند راهگشای مشکلات ایران باشد، این تفکر احمقانه را کنار بگذارند و زمانی بازگشت آمریکا برای ما اهمیت دارد که تمام تحریم هایی که علیه ایران لحاظ کردند برداشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه