اخبار داغ

رکاب‌زنی جانباز ۶۵ درصد به‌عنوان سفیر سلامت و منابع طبیعی

رکاب‌زنی جانباز ۶۵ درصد به‌عنوان سفیر سلامت و منابع طبیعی
سید مسعود طباطبایی دوچرخه سوار جانباز با حضور در مزار شهدای گمنام لردگان به‌عنوان سفیر سلامت و سفیر منابع طبیعی از طرف سازمان نظام پزشکی ستاد کرونا و سازمان‌جنگل‌ها به شهدای والامقام ادای احترام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمسعود طباطبایی جانباز ۶۵ درصد ارتش رکورددار ۱۲۰ هزار کیلومتر رکابزنی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: از سال 1390 ایرانگردی با دوچرخه را آغاز کرده‌ام و تاکنون استان‌های مختلف کشور را با دوچرخه رکاب زده‌ام.

وی افزود: در هشت دور دوچرخه سواری استان‌های ایران و کشورهای خارجی و هم اکنون در دور هشتم استان‌های ایران از پل جلفا، یادمان سه سرباز شهید سال ۱۳۲۰ به‌عنوان سفیر سلامت و سفیر منابع طبیعی از طرف سازمان نظام پزشکی ستاد کرونا و سازمان‌جنگل‌ها دور هشتم دوچرخه سواری استان‌های ایران و کشورهای خارجی را آغاز نمودم.

در آیین استقبال از این دوچرخه سوار، 5 اصله درخت به یاد شهدای سلامت، شهدای حامی جنگل‌ها، شهدای گمنام و همچنین سپاسگزاری از کادر فداکار پزشکی در محل پارک شهدای گمنام شهر لردگان توسط این دوچرخه سوار غرس شد.

این دو چرخه سوار از بدو ورود به شهر لردگان مورد استقبال مردم خون گرم، فرماندار، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی و همچنین روسای ادارات شهر لردگان قرار گرفت.

طباطبایی در پایان از مردم خونگرم لر بختیاری به خصوص مردم شهر لردگان ابراز امیدواری نمود و از این استقبال تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم با همیاری و همدلی بتونیم ایرانی آباد و آزاد برای فرزندان و نسل های آینده رقم بزنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه