اخبار داغ

متفکر آزاد در صحن علنی مجلس:

پالس به بیگانگان برای دور زدن اجرای قانون لغو تحریم‌ها خیانت آشکار است

پالس به بیگانگان برای دور زدن اجرای قانون لغو تحریم‌ها خیانت آشکار است
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق دولت با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای گفت: هر پالسی که به بیگانگان داده شود که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها قابل دور زدن است، خیانت آشکار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بیانیه سازمان انرژی اتمی با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای در تذکری اظهار داشت: عملکرد دولت، منافع کشور و ملت را تامین نمی‌کند و متاسفانه گرفتارهای زیادی امروز داریم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: پیوند دادن مسائل کشور با انتخابات آمریکا و امیدهایی که به این اتفاق بسته‌ایم، شاهد اتفاقات ناگواری بودیم که بی‌اعتمادی را در جامعه ایجاد کرد.

,

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: تذکر من ناظر بر ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس است؛ نقطه ثقل ما رعایت قانون است، اگر قانونی که مجلس تصویب کرده است به این راحتی دور زده شود، دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود.

,

متفکر آزاد اظهار داشت: مقام معظم رهبری با اطمینان و اعتماد از این قانون حمایت فرمودند و امیدها در دل مردم برای بازپس گیری حقوق ملت روشن شد و اکنون هر پالسی که به بیگانگان داده شود که این قانون قابل دور زدن است، خیانت آشکار است.

,

وی افزود: من از همکارانم می‌خواهم به صورت منطقی، حقوقی و قانونی از حق مجلس و رأی خودن حمایت کنند و اگر دولت به ما نشان دهد که نمی‌خواهد به قانون عمل کند، ما دولت را پاسخگو می‌کنیم و یکی از مراحل آن استفاده از حق قانونی ماده 234 است و دولت و هر عاملی را که از اجرای قانون استنکاف کند، به قوه قضائیه معرفی می کنیم. 

,

من از شما می‌خواهم که به این موضوع یک رأی محکم و قاطع بدهید تا همه بدانند دور زدن قانون در کشوری که افتخار این را دارد که بلافاصله بعد از انقلاب، قانون اساسی را تدوین و تصویب کرده است، امکانپذیر نیست.

,

متفکر آزاد با بیان اینکه متاسفانه عملکرد دولت در این سال‌ها بیشتر مصرف داخلی داشته است و خروجی آن منافع ملت را تامین نکرده است، تصریح کرد: برای دفاع از قانون و مردم سالاری دینی، امروز اقتدار مجلس را با دفاع از مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران نشان خواهیم داد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه