اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

۴ پروژه آموزشی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

۴ پروژه آموزشی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد
غفوری نژاد گفت: ۲۰ کلاس درس در قالب ۴ پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر غفوری نژاد در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: امسال ۷۰ پروژه آموزشی در قالب ۲۱۵ کلاس درس در سراسر استان به بهره برداری رسید که بیشتر این پروژه ها مربوط به شهرستان پلدختر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: بر اثر سیل سال گذشته تعداد زیادی از مدارس استان دچار آسیب شده و برخی تخریب شدند که تلاش شده تا واحدهای تخریبی بازسازی و واحدهای آموزشی که نیاز به تعمیر داشته در دستور کار تعمیر قرار گیرد.
,
 
,
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان تصریح کرد: به طور متوسط هر ماه حدود ۲۰ کلاس درس به بهره برداری رسیده و تا پایان سال نیز ۲۰ کلاس دیگر افتتاح می شود.
,
 
,
غفوری‌نژاد عنوان کرد: در یک ماه آینده چهار فضای آموزشی با حدود ۲۰ کلاس در استان افتتاح می شود و تلاش شده تا در راستای نوسازی مدارس، تسریع صورت گیرد.
,
 
,
وی با اشاره به مشارکت خیرین بیان کرد: در سال جاری تفاهم نامه ای با خیرین منعقد شد که خیرین ۶۰ میلیارد تومان را برای مدرسه سازی در استان متعهد شدند که کمک خیرین براساس میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها می باشد.
,
 
,
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خاطرنشان کرد: تاکنون خیرین ۳۰ میلیارد تومان برای مدرسه سازی هزینه کردند و تا نیمه اول سال آینده ۳۰ میلیارد دیگر نیز از سوی خیرین برای مدرسه سازی هزینه می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه