اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد؛

اقدامات سپاه و بسیج در خط مقدم کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

اقدامات سپاه و بسیج در خط مقدم کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان
سرهنگ مثنوی گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه های مختلف کهگیلویه و بویراحمد بویژه نظامی و انتظامی در شهرستان دنا وجود دارد و مردم از حضور نیروهای جهادی جهت خدمت رسانی در مناطق زلزله زده شهر "سی سخت" راضی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مثنوی،جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص اقدامات انجام  شده در منطقه زلزله زده "سی سخت" ،گفت:در مجموعه شهر سی سخت که کانون اصلی زلزله بود، از ساعات اولیه نیز حضور رزمندگان سپاه اسلام و بسیجیان را در این شهر شاهد بودیم. درادامه سازماندهی خوبی صورت گرفت و با هماهنگی معتمدین محلی ،ریش سفیدان و متنفذین تصمیم براین شد که شهر سی سخت را به 9 منطقه جهت خدمات رسانی بهتر تقسیم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:بنابراین اقداماتی نیز صورت گرفت و معتمدین و افراد صاحب نفوذ در مناطق مختلف  شهر  "سی سخت" اطلاعات اولیه و لازم را در اختیار ما قرار دادند، تدبیری که در ادامه نیز صورت گرفت و اعلام آمادگی از طرف گروه های جهادی مختلف در سطح استان بود به گونه ای که همه نواحی مقاومت استان را جهت خدمات رسانی به این 9منطقه گسیل دادیم.

,

مثنوی ادامه داد:گروه های مختلفی در قالب سپاه های شهرستانی با ظرفیت بسیج سازندگی، بحمدالله امروز در شهرستان دنا و شهر سی سخت مستقر شده اند، در حالی که امنیت و آرامش لازم و کمک به فضای روانی شهر از روز اول در دستور کار قرار گرفت.

,

جانشین فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد:با این وجود نیز هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه های مختلف استان بویژه نظامی و انتظامی در شهر سی سخت وجود دارد و مردم از حضور نیروهای نظامی و انتظامی جهت خدمت رسانی در مناطق زلزله زده شهر "سی سخت" راضی هستند که از این نظر خداوند را شاکریم.

,

 وی در ادامه با اشاره به اقدامات تیپ 48سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص نیز افزود: تیپ 48فتح استان در سطح شهر سی سخت قرارگاه های متعددی در حوزه های مختلف خدمات زیستی، آواربرداری و انتقال اثاثیه منازل مردم ایجاد کرده که تا کنون حدود 250منزل مسکونی را بر اساس اولویت بندی تخلیه و به اماکن مورد نظر برای نگهداری هم منتقل کردند.

,

مثنوی اظهارکرد:بنابراین بین عزیزان تیپ 48فتح و مردم در مناطق مختلف زلزله زده هماهنگی لازم وجود دارد در این راستا نیز خدمات پزشکی ، خدمات زیستی لازم و توزیع اقلام مورد نیاز هم توسط 48تیپ فتح انجام می شود هرچند نواحی مقاومت و گروه های جهادی ما هم در کنار آنها در مناطق مختلف شهر جهت خدمت رسانی هم مستقر هستند.

,

جانشین فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد:با این حال هم کار پخت غذای گرم ، توزیع و بسته های غذایی مورد نیاز در کنار اقدامات دیگر ارگان ها نیز در مناطق 9گانه انجام می شود،با این وجود هم بخشی از وسایل گرمایشی مورد نیاز زلزله زدگان با همکاری دیگر عزیزان در بنیاد برکت و بنیاد علوی با هماهنگی 100درصدی در حال توزیع است.

,

وی درادامه گفت: ان شالله در آستانه میلاد امام علی علیه السلام بازهم شاهد آرامش بیشتر در شهر سی سخت خواهیم بود، اگرچه بسته های مختلفی را برنامه ریزی کرده ایم که بین خانواده های زلزله زده سی سخت هم توزیع خواهد شد.

,

مثنوی در پایان افزود:بنابراین دو آشپزخانه بزرگ طبخ غذای گرم را در مناطق زلزله زده سی سخت راه اندازی کرده ایم و این آمادگی را داریم که بیش از این چنین قرارگاهایی ایجاد شود به لطف خداوند مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت و امیدواریم زمینه خدمت بیشتر و بهتر را با حضور جهادی دیگر عزیزان در منطقه سی سخت نیز فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه