اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس:

دولت مکلف به توقف پروتکل الحاقی است

دولت مکلف به توقف پروتکل الحاقی است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت مکلف به توقف اجرای پروتکل الحاقی بر اساس مصوبه مجلس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر توقف اجرای پروتکل الحاقی در  5 اسفند ماه امسال باید اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با اشاره به برخی اظهارنظرات در خصوص سخنرانی اخیر بایدن با احتمال بازگشت آمریکایی‌ها به برجام و ضرورت مسکوت ماندن مصوبه مجلس مبنی بر توقف اجرای پروتکل الحاقی، عنوان کرد:  موضع این مصوبه اقدام راهبردی لغو تحریم و نه اقدام برگشت به مذاکره است.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت تاکید کرد: در وهله اول خطاب به آن‌هایی که با تحلیل‌های ضعیفشان ‌دلخوش به بازگشت آمریکا به برجام هستند، باید گفت آمریکایی‌ها به برجام برنگشته و گفته‌اند به دعوت اروپایی‌ها به عنوان تماشاچی می‌آ‌یند.

,

فلاحی ادامه داد: از سویی اکنون دیگر موضوع بازگشت به مذاکره مطرح نبوده بلکه موضوع لغو تحریم‌ها مطرح است، قرار نیست آمریکا پای میز مذاکره بیاید و از طرفی دیگر نشستن پای میز مذاکره مفهومی ندارد.

,

وی افزود: بنابراین دولت موظف است در موعد مقرر مصوبه مجلس را اجرایی کند همچنان که عدم اجرای آن جرم محسوب شده است، از طرفی تصویب و اجرای این مصوبه در زمان اعلام شده  قدرت چانه‌زنی را بالا می‌برد.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: از سویی برخی عقب‌نشینی‌ها و گرایش تعدادی از کشورها به سمت ایران محصول این مصوبه باقوام نمایندگان مردم در خانه ملت است.

,

فلاحی خاطرنشان کرد: البته دشمنان می‌دانند که می‌توانند برخی افراد کوته‌فکر با تحلیل‌های ضعیف در داخل را با لفاظی‌ها بازی دهند، همچنان که اکنون این افراد به دنبال مسکوت ماندن اجرای مصوبه مجلس هستند.

,

وی تاکید کرد: دشمنان با استفاده از فضای رسانه و بستر فضای مجازی به دنبال ایجاد جامعه دوقطبی در ایران هستند و در چنین شرایطی مردم باید با هوشیاری و بصیرت فریب بازی آمریکا و پیاده‌نظام دشمن و آتش‎بیاران معرکه را نخورند.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با تاکید بر اینکه اراده‌ای در آمریکایی‌ها برای بازگشت به برجام وجود ندارد، ادامه داد: البته آمریکا هم‌اکنون در درون کشور با چالش‌های زیادی دست به گریبان است.

,

فلاحی بیان کرد: آمریکا با وجود مشکلاتی مانند آتش زیر خاکستر حامیان ترامپ، بحران‌های داخلی، بدهی‌ها و مشکلات عدیده در شرایطی نیست که بخواهد تعیین تکلیف کرده و شرط و شروط بگذارد.

,

وی با تاکید بر اینکه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری همواره راهگشا و فصل‌‎الخطاب است، گفت: دیگر چیزی به نام مذاکره در برجام وجود ندارد، بلکه در صورت لغو تحریم‌ها از سوی آمریکا و راستی‌آزمایی و صحت موضع البته بدون پذیرش شروط جدید به برجام برمی‌گردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه