اخبار داغ

معاون سیما خبر داد؛

دوبله آثار جهانی برای پخش در نوروز ۱۴۰۰

دوبله آثار جهانی برای پخش در نوروز ۱۴۰۰
حمید شاه آبادی معاون سیما از دوبله فیلم و سریال ها برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید شاه آبادی معاون سیما در بازدید از واحد دوبلاژ سیما با قدردانی از زحمات فعالان این واحد گفت: طی یک سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مشاغل آسیب دیدند و بی شک یکی از مشاغلی که به طور جدی تحت الشعاع کرونا قرار گرفت و با مشکلات متعددی مواجه شد، هنر دوبلاژ بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اضافه کرد: دوبله یک کار جمعی است که هنرمندان باید در کنار هم قرار بگیرند تا حاصل کار آنها، به زیبایی و ظرافت از قاب تلویزیون به نمایش درآید، اما امسال این شیوه کار تغییر کرد و برای حفظ سلامت صداپیشگان که از سرمایه های رسانه ملی هستند کار در استودیوها به صورت انفرادی و جداگانه انجام شد تا آثار به آنتن برسد و برای نوروز نیز آماده سازی شود.

,

معاون سیما تاکید کرد: خوشبختانه رسانه ملی در حوزه دوبلاژ توانمند است و از پیشینه‌ای قوی و غنی برخوردار است. به همین دلیل هم امسال با وجود شرایط کرونایی، دوبله در سیما از حیث کمیت در مقایسه با سال های گذشته، رشد داشته است.

,

شاه آبادی ادامه داد: هرچند که فعالیت همکاران ما در دوبلاژ زمانبر شده اما با پیش بینی های صورت گرفته و تلاش متعهدانه صداپیشگان، این خدمت به مخاطبان رسانه ملی انجام شد.

,

معاون سیما در ادامه بازدید از واحد دوبلاژ تاکید کرد: معاونت سیما خود را برای خلق لحظاتی نشاط آور در ایام نوروز آماده می کند؛ با برنامه ریزی های انجام شده برای نوروز، ان شاءالله در همه ژانرها و موضوعات برای بینندگان برنامه خواهیم داشت و سبد سیما برای نوروز پربار و متنوع خواهد بود.

,

شاه آبادی تصریح کرد: این نوید را به مردم می دهیم که در نوروز ۱۴۰۰ بیش از ۱۴۴ فیلم سینمایی را از شبکه های ملی به تماشا خواهند نشست و تلاش کردیم فیلم های جدید و آثار روز دنیا که با مضامین و مفاهیم خانوادگی و اخلاقی و اجتماعی ما در تناسب و هماهنگ باشد، تهیه و آماده سازی شود.

, بیش از ۱۴۴ فیلم سینمایی,

وی افزود: امسال ۳۱ سریال از تولیدات سیما به آنتن رسید. همچنین علاوه بر آثار سینمای داخل از آثار تامینی (خارجی) هم برای غنی و پربار بودن آنتن در شرایط کرونایی و قرنطینه خانگی بهره بردیم.

,

شاه آبادی ادامه داد: تعدادی سریال خارجی نیز در واحد دوبلاژ و به همت صداپیشگان برای ایام پیش رو آماده پخش شده است.

,

وی اظهار کرد: آثار پویانمایی خوبی از جدیدترین، تولیدات روز دنیا و همچنین حدود ۳۵۰ ساعت مستند ویژه و جذاب برای ایام نوروز انتخاب شده است که در عید نوروز روی آنتن می رود.

,

معاون سیما ادامه داد: ۱۶ اثر از آثار آماده سازی شده نوروز با صدای با کیفیت استریو (سه بعدی) پخش خواهد شد.

,

شاه آبادی در پایان این بازدید در جمع تعدادی از پیشکسوتان دوبلاژ ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم چنگیز جلیلوند از تلاش اعضای بزرگ خانواده دوبلاژ سیما و گویندگان متعهد و پرتلاش در شرایط کرونایی قدردانی کرد و پای صحبت و نظرهایشان نشست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه