اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد؛

ایران در ردیف برخوردارترین کشورهای جهان از نظر دانش اجتماعی/پرورش جوانان نخبه از ثمرات با ارزش انقلاب است

ایران در ردیف برخوردارترین کشورهای جهان از نظر دانش اجتماعی/پرورش جوانان نخبه از ثمرات با ارزش انقلاب است
ملک فاضلی گفت: ایران در ردیف برخوردارترین کشورهای جهان از نظر سطح دانش اجتماعی و سواد قرار دارد و جوانان نخبه ای را پرورش داده، این از ثمرات و خاصیت انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملک فاضلی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی، تلاش بر این بوده که توانمندی جامعه بالا برود که این مهم محقق شده و ایران یکی از برخوردارترین کشورهای جهان از نظر سطح دانش اجتماعی و سواد محسوب می شود، این خاصیت انقلاب است.
 
وی ادامه داد: در سیستان و بلوچستان اولین آیتمی که با شاخص های سایر استان های کشور برابری می کند، سیستم آموزشی به ویژه آموزش عالی است.
 
رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان افزود: با وجود این که هنوز نیاز داریم در برخی شهرستان های استان دانشگاه ها شکل بگیرد، اما قالب شهرستان ها از دانشجویان نخبه و توان علمی بالایی برخوردار است، به گونه ای که وقتی با آن ها نشست برگزار می کنیم، به دانسته هایمان افزوده می شود.
 
وی گفت: جوانان این خطه سرشار از استعداد هستند، به ویژه در مسائل علمی، آنالیز سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در هر جلسه ای که با آن ها داریم، به ما موارد جدیدی را آموزش و توان می دهند که این از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
نماینده مردم سراوان در مجلس افزود: هیچ چیزی را از عدم دانش اجتماعی در جامعه احساس نمی کنیم، اشخاصی که دیگران را بی سواد خطاب و چنین موضوعی را بیان می کنند، به طور قطع با جامعه نیستند و از راه دور قضاوت می کنند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه