اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان خبرداد

توزیع ۲۴۳۰ بسته معیشتی از سوی بسیج طلاب استان زنجان

توزیع ۲۴۳۰ بسته معیشتی از سوی بسیج طلاب استان زنجان
حجت‌الاسلام رضا مصطفوی، مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان از توزیع ۲ هزار و ۴۳۰ بسته معیشتی از سوی بسیج طلاب در ایام انتشار بیماری کرونا در استان زنجان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام رضا مصطفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با انتشار ویروس کرونا فعالیت بسیج طلاب در استان زنجان آغاز شده و همانگونه در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس پیشرو بودند در مبارزه با کرونا به صحنه آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در زمینه ضد عفونی معابر و محلات پای کار بودند، افزود: در مدرسه علمیه امام صادق (ع) با قرائت دعای صحیفه سجادیه طلاب فعالیت‌های خود را برای ضد عفونی کردن معابر آغاز می‌کردند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: طلاب و روحانیون نقش بی‌بدیلی در ابتدای شیوع بیماری کرونا زمانی که کسی جرات تغسیل اموات کرونایی را نداشتند، داشتند و با لبیک به مقام معظم رهبری به صورت جهادی و داوطلبانه در آرامستان‌ها حضور یافتند.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج طلاب استان زنجان یادآور شد: بانوان و آقایان طلبه پای کار بودند و اقدامات لازم را انجام می‌دادند و در بحث اقامه نماز برای اموات هنوز هم در آرامستان‌ها حضور دارند.
,
 
,
حجت‌الاسلام مصطفوی از تشکیل چندین قرارگاه برای مبارزه با بیماری کرونا در سال جاری خبرداد و بیان داشت: در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی، دوخت ماسک و توزیع بسته‌های بهداشتی اقدامات لازم از سوی بسیج طلاب انجام شد.
,
 
,
وی با اشاره به توزیع 2 هزار و 430 بسته معیشتی از سوی بسیج طلاب، تصریح کرد: تعدای از طلبه‌ها نیز در بیمارستان‌ها حاضر شده و چندین گروه نیز برای آموزش به عنوان همیار تیم‌های پزشکی معرفی شدند.
,
 
,
این مسئول از معرفی طلاب برای حضور در نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی خبرداد و ادامه داد: 18 گروه جهادی در استان زنجان تشکیل شده و در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه