اخبار داغ

رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور خبر داد؛

تأیید ۱۲ هزار نفر طی مرحله اول ثبت‌نام مسکن ملی در نیشابور

تأیید ۱۲ هزار نفر طی مرحله اول ثبت‌نام مسکن ملی در نیشابور
کاووسی‌نیا گفت: حدود ۱۲ هزار نفر در نیشابور فرم ج، سابقه مالکیت و عدم چک‌های برگشتی مورد تأیید واقع شد و در نتیجه در مرحله اول تأیید شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود کاووسی نیا، رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: ۱۵ هزار نفر در شهرستان نیشابور برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند و بعد از ثبت‌نام بررسی و پالایش شروع شد.

وی تصریح کرد: حدود ۱۲ هزار نفر فرم ج، سابقه مالکیت و عدم چک‌های برگشتی مورد تأیید واقع شد و در نتیجه در مرحله اول تأیید شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور اضافه کرد: به دلیل عدم توانای احراز سکونت پنج سال توسط ما و کپی برابر با اصل مدارک با ۱۰ مرکز دفاتر پیشخوان قرارداد بسته‌ایم.

کاووسی نیا اظهار داشت: برای رعایت‌های پروتکل‌های بهداشتی روزی ۲۰۰ تا ۳۰۰ پیامک تأیید برای مردم ارسال می‌شود تا به مرور به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: مردم در صورتی که در سایت رد نشده‌اند و در حال بررسی ثبت‌شده است و پیامک هم برایشان ارسال نشده است نگران نباشند و طی روزهای آینده به آن‌ها اطلاع‌رسانی برای مراجعه به دفاتر پیشخوان انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی نیشابور تأکید کرد: فعلاً هیچ انتخابی صورت نگرفته است و در حال پالایش هستیم.

کاووسی نیا خاطر نشان کرد: در صورتی که فرم ج آن‌ها به اشتباه قرمز شده است برای اعتراض می‌توانند به اداره راه و شهرسازی نیشابور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه