اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنداب:

طرح تکمیل زنجیره تولید کشمش خنداب در دست بررسی است

طرح تکمیل زنجیره تولید کشمش خنداب در دست بررسی است
اسماعیلی با اشاره به اینکه طرح تکمیل زنجیره تولید کشمش در شهرستان در دست بررسی است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در یک برنامه چندساله زنجیر تولید کشمش از کاشت، داشت، برداشت، فرآوری و صادرات شامل این زنجیره تولید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب گفت: امسال قیمت کشمش به خاطر نوسانات ارزی و تحریم‌ها، مشکل صادرات، نوسانات ارزی و قیمت دلار موضوع استثنایی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

وی اظهار کرد: طی جلساتی که برگزارشده، مقررشده که دولت تسهیلات کم‌بهره در اختیار کارخانه‌های فرآوری کشمش قرار دهد و کارخانه‌های کشمش بر اساس قیمت توافقی با کشاورز کشمش شهرستان را خریداری کنند.

,

اسماعیلی بیان کرد: در حال حاضر کارخانه‌ها بر اساس درجه‌بندی، کشمش‌ها را کشاورزان خریداری می‌کنند اما به علت نبود نقدینگی خرید انبوه ندارند. وقتی وام و تسهیلات در اختیار داشته باشند می‌توانند میزان بیشتری کشمش را کشاورزان خریداری کنند.

,

وی با اشاره به اینکه طرح تکمیل زنجیره تولید کشمش در شهرستان در دست بررسی است گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در یک برنامه چندساله زنجیر تولید کشمش از کاشت، داشت، برداشت، فرآوری و صادرات شامل این زنجیره تولید می‌شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنداب گفت: درصورتی‌که این طرح عملیاتی گردد مسائل و مشکلات پیرامون کشمش شهرستان برای همیشه حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه